Правовласники та рекламісти обговорять за круглим столом, чи реально працювати в онлайні легально

Вже за тиждень, 31 травня о 12:00 на ВДНГ (павільйон №5), в рамках 19-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами відбудеться круглий стіл рекламної галузі «Легально працювати в онлайні – реально».

Це вже не перша і далеко не остання зустріч, де рекламісти, діджитальники, власники бізнесів і топи збираються, щоб підняти питання «неспівпраці з піратами». І зараз, напередодні літніх відпусток, саме час поговорити про формування тенденцій в результаті запропонованих сервісів для рекламодавців як від правовласників, так і від вимірювачів, а також ознайомитися з міжнародним досвідом колег і розглянути зарубіжні антипіратські ініціативи. Є велика вірогідність того, що в результаті зустрічі згенерується ще декілька ідей для подальшої співпраці гравців у легальному полі.

На зустрічі, Ініціатива «Чисте небо» і Всеукраїнська рекламна коаліція оголосять конкурс ідей для створення антипіратського соціального ролика. Адже піратство – це проблема не лише правовласника. Ринок має виховувати свого споживача, щоб разом користуватися легальними майданчиками, піднімати рівень прибутків та імідж країни.

Хочете послухати або стати активним учасником дискусії – реєструйтеся за посиланням: https://goo.gl/forms/sqmfQCYk5UT8Z7GT2.

Модеруватиме круглий стіл Андрій Осипов, адвокат, експерт Міжнародного республіканського інституту.

В програмі:

 11.30 – 12.00 реєстрація, welcome-coffee

12.00 – 13.00

  1. Вступне слово – Ініціатива «Чисте небо»
  2. Результати аналізу розміщення реклами на піратах згідно моніторингу – Українська Антипіратська Асоціація (УАПА)
  3. Звіт Pirate Blacklists. Тенденції розміщення реклами на піратах в Україні і світі – Gemius
  4. Програми із захисту IP в ЄС. Проекти EUIPO – Делегація ЄС
  5. Антипіратська програма TAG – Trustworthy Accountability Group (TAG)

13.00 – 13.30 Coffee-break

13.30 – 15.00

Круглий стіл. Питання до обговорення:

– blacklists.org.ua – зрозумілість і користь з точки зору рекламодавця

– побажання рекламодавців на адресу правовласників

– оцінка зарубіжних проектів – користь для українського ринку

– соціальна відповідальність і участь бізнесу відносно непідтримки піратства

Контакти для ЗМІ: Яна Бакун, [email protected], тел: +380 67 690 55 45

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...