• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Пожартувати про коронавірус і нікого не образити: фановий контент для соцмереж на карантині

27 Квітня, 2020
Час прочитання: 4 хв.
A A
Пожартувати про коронавірус і нікого не образити: фановий контент для соцмереж на карантині
Share on FacebookShare on Twitter

Оксана Феш — спеціалістка з діджитал-комунікації та стратегиня соціальних мереж для бізнесу та медіа, Social Media Strategist в «Або – Агенції розвитку локальних медіа», — про те, чому фановий контент для соцмереж під час кризи — це хороша ідея, і як його створити, щоб нікого не образити.

Оксана Феш

Спостерігати за змінами, що карантин вніс до наших життів, особливо цікаво зсередини соцмереж. Тут і диванні експерти, і новини, і бренди, що через кризу відмовились від SMM, і компанії, що зуміли пристосуватися та вдало вийти в онлайн, і мемчики про COVID-19, у коментарях під якими несеться війна.

Воюють на кілька фронтів: ті, що посміялися, — з тими, хто панікує та не веселиться. І паралельно з тими, хто не вірять у пандемію. Отримає за все бренд, який це зарепостив.

Але пожартувати про пандемію і не образити жодні почуття — реально. Багато проєктів, бізнесів та медіа зробили це і додали безліч плюсиків до репутації.

Чому фановий контент під час кризи — хороша ідея?

Бо сучасне інфополе у стресовому стані. Стрічка соцмереж рандомного користувача повна негативу, паніки, фейкових (і не дуже) фактів, страшної статистики, емоцій, тривоги та напруження. Не важко уявити, що робиться в голові людини.

Ваше завдання — бути промінчиком добра й позитиву. Дайте підписникам шанс розслабитися. Це те, що змусить запам’ятати вас, лишить емоційне враження, сформує асоціацію та лояльність. А ще спрацьовує диференціація: відрізнятися від інфопотоку — отже, привернути увагу.

Звісно, якщо досі tone of voice був формальним, не треба різко вигадувати жарти, відлякувати своїх читачів. Фановий контент для соцмереж підійде компаніям та брендам, комунікація яких від початку була дружньо-відвертою.

Про що жартувати?

Хіба що лінивий SMM-ник не написав пост про захист від коронавірусу. Та нащо говорити, коли можна фаново обіграти це і перетворити нудні рекомендації на позитивні й легко зрозумілі?

1
2
3
4

Схоже, найбільше українським та закордонним SMM-спеціалістам сподобалась тема про збереження дистанції. А посміялися над нею так:

5
6

Частина українських брендів пожартувала, застосовуючи в комунікації свої безпосередні продукти й послуги. І це виглядає круто, особливо використання популярного ситуативу з картинами:

7
8
9

До речі, обігрувати культурну класику по-новому — чудовий тренд, що знайшов місце у маркетинговій комунікації останніх двох років:

10

Меми — безсмертне джерело фану й натхнення. А вміння креативно упакувати мем, зробивши не трешовим, непопсовим, адаптованим до власних реалій, стилю, подачі та доступним аудиторії, — це взагалі мистецтво:

мем про карантин
меми про пандемію
мем про коронавірус
меми про коронавірус

Завдяки фановому креативу про пандемію, користувачі соцмереж почали масово грати в бінго. Це ще одна хороша ідея, як пожартувати на тему, але лишитися в зоні позитиву. Наприклад, викрити фейки або перевірити, хто що встиг зробити за місяць карантину:

фановий контент під час кризи
фановий контент під час кризи
фановий контент під час кризи

А якщо зовсім заглибитися в тему, провести брейншторм, посидіти над копірайтом та віжуалом — вийде пожартувати про коронавірус так, як ми робимо це в Або – Агенції розвитку локальних медіа у роботі з SMM майже 50 локальних редакцій по всій країні:

пожартувати про пандемію
пожартувати про коронавірус

Три короткі поради, як пожартувати про коронавірус і нікого не образити.

Не зачіпайте вразливі соціальні групи

Наприклад, лікарів та хворих. Медичний центр, що жартує про відпустки, які не світять лікарям цього літа, — це сумно. Бюро ритуальних послуг зі слоганом «Кремація — єдиний шанс розвіятися на карантині» — дуже сумно (і як вони взагалі зареєструвалися на Facebook?!). Не робіть так — і буде вам успіх!

Станьте сміливими й трошки зухвалими

Фановий контент у соцмережах — не місце для формалізму та бюрократії. Підпишіться на канали з мемчиками, щоб лишатися в курсі, що зараз смішно і як можна адаптувати це до ситуації й до вашої справи.

Будьте емпатичними

Сміливість та відвертість не виключає того, щоб лишатися людиною. Пам’ятайте: ваш гумор — це про розуміння ситуації, бажання розділити біду навпіл та донести власний меседж, а не про стьоб і хайп заради органічного охоплення.

В тему: Міністерство культури та інформаційної політики України і креативна агенція LOOMA створили кампанію, в рамкхах якої шедеври світового живопису закликають протистояти розповсюдженню вірусу COVID-19 і залишатися в безпеці.

Теги: контенткреативкреативністьмемионлайнситуативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.