POPEL Agency припиняє свою діяльність. Ключова команда зосередиться на проєкті CASES.MEDIA

«1 вересня 2020 року, у день 11-ї річниці компанії, POPEL Agency припиняє свою роботу. Серед проєктів агенції були розробка інтерфейсу системи InterKassa, редизайн маркетплейсу SHAFA.UA, дизайн для сайту ЦУМ, онлайн-платформа для організації «Культурний проект». Ключова команда агенції зосередиться на роботі з проєктом CASES.MEDIA.

Для мене і всієї нашої команди припинення проєкту POPEL Agency — це завершення епохи. Ми присвятили йому більше десяти років. Протягом цього часу ми працювали з сотнями проєктів з України та з-за кордону. Ми пишаємось своїми здобутками в цьому полі, і щиро сподіваємось, що зуміли зробити внесок в розвиток історій наших клієнтів. Час зізнатися: з моменту, коли почалась робота з CASES.MEDIA припинення роботи POPEL Agency завжди було лише питанням часу», — зазначає співзасновник агенції та СЕО CASES Анатолій Попель.

CASES.MEDIA — це онлайн-платформа, в якій компанії можуть зареєструвати профіль та самостійно опублікувати власний контент: кейси, колонки, новини тощо. Робота над проєктом велась командою агенції протягом останніх трьох років. За цей час кількість профілів фахівців перевищила 13 000, а організацій — майже 1000.

«Ми маємо багато цікавих та амбітних ідей щодо розвитку CASES. Віримо, що фокус на роботі з платформою дозволить нам втілювати їх набагато швидше, і ще до Нового року ви побачите грандіозне оновлення проєкту з десятками потрібних індустрії функцій», — додає Анатолій.

Команда агенції вирішила так ще у червні. Протягом останніх місяців агенція відмовлялась від нових замовлень, а поточні проєкти та клієнтів з власного портфелю передавала партнерам.

«Для нас вкрай важливо було завершити проєкт правильно. Жоден проєкт з портфелю ми не залишили в кризовому чи підвішеному стані. Всім клієнтам, з якими велась робота, ми підібрали підрядників для подальшої роботи», — додає Анатолій.

З вересня за адресою з’явилась сторінка-прощання зі стислим описом історії агенції.

(POPEL Agency)-Cover


Також нагадуємо: У вересні починається онлайн-курс «Основи дизайну» від Креативної Практики. Курс триватиме 2,5 місяці, записатися на нього можна до 7 вересня. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.