Pointer Agency та Sales’Up представлять на Future Lab автоматизацію промо-кампаній

PR-компанія Pointer Agency та розробник програмного забезпечення Sales’Up виводять на ринок FMCG послугу з автоматизації промо-кампаній.

Новий підхід до проведення промо-акцій дозволить не лише спростити процесинг проектів, але й впровадити безпрецедентну прозорість усіх етапів будь-якої акції.

«Наша послуга – це абсолютно нова система менеджменту таких складних кампаній як національне промо та розіграші, якої на поточний момент не існує на ринку. Це інструмент, який дозволяє клієнтові збирати глибоку аналітику про споживачів, чітко фіксувати затратну частину проекту, відстежувати весь хід кампанії в реальному часі та, за необхідності, оперативно коригувати її хід для збільшення ефективності проекту», – відзначає директор агентства PointeR Agency Олеся Стойко.

«Система комплексно покриває задачі відділу трейд-маркетингу. У першу чергу – це агрегація даних та управління базою клієнтів і кінцевих споживачів, планування і контроль бюджетів, ведення контрактних умов клієнтів B2B. Окремо слід відзначити функціонал для візуалізації промо-активностей у вигляді трейд-маркетингового календаря, а також інструментарій для управління життєвим циклом кампаній та промо-акцій», – підкреслив Олександр Андронік, управляючий партнер компанії Sales’Up.

Детальніше з пропозицією компаній для автоматизації промо-кампаній можна буде ознайомитись 4 вересня на конференції Future Lab, яку організовує комунікаційна група Dentsu Aegis Network Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...