Pointer Agency та Sales’Up представлять на Future Lab автоматизацію промо-кампаній

PR-компанія Pointer Agency та розробник програмного забезпечення Sales’Up виводять на ринок FMCG послугу з автоматизації промо-кампаній.

Новий підхід до проведення промо-акцій дозволить не лише спростити процесинг проектів, але й впровадити безпрецедентну прозорість усіх етапів будь-якої акції.

«Наша послуга – це абсолютно нова система менеджменту таких складних кампаній як національне промо та розіграші, якої на поточний момент не існує на ринку. Це інструмент, який дозволяє клієнтові збирати глибоку аналітику про споживачів, чітко фіксувати затратну частину проекту, відстежувати весь хід кампанії в реальному часі та, за необхідності, оперативно коригувати її хід для збільшення ефективності проекту», – відзначає директор агентства PointeR Agency Олеся Стойко.

«Система комплексно покриває задачі відділу трейд-маркетингу. У першу чергу – це агрегація даних та управління базою клієнтів і кінцевих споживачів, планування і контроль бюджетів, ведення контрактних умов клієнтів B2B. Окремо слід відзначити функціонал для візуалізації промо-активностей у вигляді трейд-маркетингового календаря, а також інструментарій для управління життєвим циклом кампаній та промо-акцій», – підкреслив Олександр Андронік, управляючий партнер компанії Sales’Up.

Детальніше з пропозицією компаній для автоматизації промо-кампаній можна буде ознайомитись 4 вересня на конференції Future Lab, яку організовує комунікаційна група Dentsu Aegis Network Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Популяризатор музики, мистецтва, екології, або 10 причин унікальності Respublica FEST

Сьогодні стартував ювілейний Respublica FEST. Він став єдиним фестивальним заходом великого масштабу, що пройде в Україні цьогоріч. 2020-й поставив перед ...

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

«Креативна Європа» в Україні проведе серію онлайн-нетворкінгів Matchmaking with Creative Europe

Цієї осені 12 національних бюро програми ЄС «Креативна Європа» з усього континенту об’єднають зусилля, щоб побудувати нові зв’язки між представниками ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.