Пиво из шоколадных бокалов

Бар будет работать в пасхальные выходные в Лондоне. Бар под названием If Carlsberg Did Chocolate Bars («Если бы Carlsberg делал шоколадные плитки»), появился рядом с пивоварней Truman Brewery в Лондоне прошлым утром. Позднее со входа в бар убрали фольгу, и под ней обнаружился полностью функционирующий бар глубиной три метра. Такой маркетинговый ход приурочен к Пасхе, которая в этом году отмечается христианами западного обряда 27 марта.

 

В баре всё сделано из шоколада: мишень для игры в «дротики» ручной работы, барные стулья, а также экран телевизора, демонстрирующий один из лучших моментов Чемпионата мира по футболу. Посетителям предложили побаловать себя холодным пивом Carlsberg, разлитым в шоколадные бокалы с гравировкой Carlsberg. В общей сложности на создание бара ушло полтонны шоколада.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...