Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. Ситуація стала ще більш підозрілою, коли усвідомили задачу: нова кампанія від banda для ОККО розказує і про підозріло гарний сервіс, і про підозріло гарних працівників.
Але як креативники це зробили, не викликаючи підозр?
На зв’язку Підозрюк. Детектив Підозрюк.
Про всяк випадок, вони вирішили зберігати мовчання. І дали слово персонажу, який мав підозрювати ОККО за нас. Так на світ з’явився детектив Підозрюк. Його місія: з’ясувати, хто ж стоїть за усім гарним на ОККО. Свої підозри він прискіпливо записав на диктофон. А в banda зробили з них радіоролики.
Тему підозрілості креативники продовжили і на заправках, де використали зрозумілий усім образ — підозрілі очі детектива, які слідкують за усім навколо. Навіть за тобою. Навіть зараз.
Європейський конкурс ADCE Awards 2024 оголосив переможців цього року, серед яких українські команди отримали 8 нагород. Вітаємо Saatchi & Saatchi Ukraine, ANGRY agency, Gusev Art Lab та Havas Digital Kyiv....
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності. Погоджуюсь