У 2020 році PEUGEOT святкує 210 років з дати заснування компанії. За свою історію бренд пройшов шлях від маленької сімейної сталеварної майстерні до всесвітньо відомого виробника автомобілів.

На честь свого ювілею бренд PEUGEOT розгорнув масштабну рекламну кампанію, яка включила в себе як зміни бренд-айдентики, сторітелінг і медійне просування, так і офлайн-активації з традиційними медіамайданчиками. 

Глобальний слоган рекламної кампанії звучить як «2-1-0 — Поїхали!». Це своєрідний «відлік» до нової осі розвитку, нових вершин і перемог.

PEUGEOT змінив логотип на честь 210-річного ювілею і запустив всеукраїнську рекламну кампанію

Перетворення логотипу

Логотип PEUGEOT знаменує багату спадщину бренду і його основоположні цінності: гнучкість, міцність і швидкість. Лев, символ бренду, зображений в профіль і підкреслений стрілою. Це відсилання до одного з найперших логотипів PEUGEOT, зареєстрованого в 1858 році. Напис «210 років» — це данина минулому і погляд в майбутнє. Чорний і білий кольори логотипу підкреслюють стриманість і розсудливість. А коло, що обрамляє Лева, візуально робить ідею цілісною і збирає воєдино цінності компанії. Спеціальний логотип на честь 210-річчя бренду був розроблений дизайнерами студії PEUGEOT Design Lab.

PEUGEOT змінив логотип на честь 210-річного ювілею і запустив всеукраїнську рекламну кампанію
Спеціальний логотип на честь 210-річчя бренду був розроблений дизайнерами студії PEUGEOT Design Lab

Компанія розповідала свою історію і в соцмережах

У жовтні на Facebook, Instagram, Twitter и Linkedin дебютували 13 короткометражних фільмів про найважливіші історичні моменти і перемоги PEUGEOT. А також в сторіз інтернет-користувачі обирали фаворита на звання легенди бренду.

Кожен користувач соціальних мереж міг познайомитися з претендентами і віддати свій голос за улюбленця. Перемогу здобула новинка 508 PSE — це найпотужніший серійний автомобіль, коли-небудь побудований брендом PEUGEOT.

Спеціальна пропозиція в офіційній дилерській мережі PEUGEOT на честь свята

З 1 по 30 жовтня діяли особливі умови покупки автомобіля і гарантований подарунок новим клієнтам.

Механіка:

  1. реєстрація на спеціальному лендінгу дає можливість отримати один з трьох подарунків при покупці;
  2. прохоженія тест-драйву дає можливість дізнатися свою спецціну на покупку;

У свою чергу, йшла активна підтримка даної кампанії на всіх медійних каналах і ресурсах. Був запущений рекламний ролик на ТБ. По всій країні можна було зустріти білборди з рекламними банерами, а також йшла активна підтримка діджиталу. За допомогою цих каналів коммункації бренду вдалося охопити ще більшу аудиторію, проконтактувати з ними, а також запросити відвідати дилерські центри PEUGEOT.

Яких результатів вдалося досягти завдяки даній рекламній кампанії

З 1 по 31 жовтня на сайті PEUGEOT зареєструвалися і отримали свій персональний код 1 098 осіб. У період промокампанії трафік на офіційному сайті бренда виріс на більш ніж 41%. Цей результат дозволив конвертувати онлайн-користувачів у реальних відвідувачів дилерських центрів. Так, за час кампанії трафік в салонах бренду Peugeot виріс на15% в порівнянні з минулим місяцем.

Ще одним важливим результатом стали продажі нового міського кросовера PEUGEOT 2008. За підсумками жовтня, кросовер PEUGEOT 2008 зайняв позицію лідера у своєму класі B-SUV.

Також великий відгук у аудиторії викликали 13 короткометражних фільмів про найважливіші події з історії PEUGEOT — майже 1 млн людей познайомилося з брендом і його історією.


А нещодавно україно-британська група компаній razom communications презентувала новий брендинг.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...