• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

PEUGEOT змінив логотип на честь 210-річного ювілею і запустив всеукраїнську рекламну кампанію

11 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
PEUGEOT змінив логотип на честь 210-річного ювілею і запустив всеукраїнську рекламну кампанію
Share on FacebookShare on Twitter

У 2020 році PEUGEOT святкує 210 років з дати заснування компанії. За свою історію бренд пройшов шлях від маленької сімейної сталеварної майстерні до всесвітньо відомого виробника автомобілів.

На честь свого ювілею бренд PEUGEOT розгорнув масштабну рекламну кампанію, яка включила в себе як зміни бренд-айдентики, сторітелінг і медійне просування, так і офлайн-активації з традиційними медіамайданчиками. 

Глобальний слоган рекламної кампанії звучить як «2-1-0 — Поїхали!». Це своєрідний «відлік» до нової осі розвитку, нових вершин і перемог.

PEUGEOT змінив логотип на честь 210-річного ювілею і запустив всеукраїнську рекламну кампанію

Перетворення логотипу

Логотип PEUGEOT знаменує багату спадщину бренду і його основоположні цінності: гнучкість, міцність і швидкість. Лев, символ бренду, зображений в профіль і підкреслений стрілою. Це відсилання до одного з найперших логотипів PEUGEOT, зареєстрованого в 1858 році. Напис «210 років» — це данина минулому і погляд в майбутнє. Чорний і білий кольори логотипу підкреслюють стриманість і розсудливість. А коло, що обрамляє Лева, візуально робить ідею цілісною і збирає воєдино цінності компанії. Спеціальний логотип на честь 210-річчя бренду був розроблений дизайнерами студії PEUGEOT Design Lab.

PEUGEOT змінив логотип на честь 210-річного ювілею і запустив всеукраїнську рекламну кампанію
Спеціальний логотип на честь 210-річчя бренду був розроблений дизайнерами студії PEUGEOT Design Lab

Компанія розповідала свою історію і в соцмережах

У жовтні на Facebook, Instagram, Twitter и Linkedin дебютували 13 короткометражних фільмів про найважливіші історичні моменти і перемоги PEUGEOT. А також в сторіз інтернет-користувачі обирали фаворита на звання легенди бренду.

Кожен користувач соціальних мереж міг познайомитися з претендентами і віддати свій голос за улюбленця. Перемогу здобула новинка 508 PSE — це найпотужніший серійний автомобіль, коли-небудь побудований брендом PEUGEOT.

Спеціальна пропозиція в офіційній дилерській мережі PEUGEOT на честь свята

З 1 по 30 жовтня діяли особливі умови покупки автомобіля і гарантований подарунок новим клієнтам.

Механіка:

  1. реєстрація на спеціальному лендінгу дає можливість отримати один з трьох подарунків при покупці;
  2. прохоженія тест-драйву дає можливість дізнатися свою спецціну на покупку;

У свою чергу, йшла активна підтримка даної кампанії на всіх медійних каналах і ресурсах. Був запущений рекламний ролик на ТБ. По всій країні можна було зустріти білборди з рекламними банерами, а також йшла активна підтримка діджиталу. За допомогою цих каналів коммункації бренду вдалося охопити ще більшу аудиторію, проконтактувати з ними, а також запросити відвідати дилерські центри PEUGEOT.

Яких результатів вдалося досягти завдяки даній рекламній кампанії

З 1 по 31 жовтня на сайті PEUGEOT зареєструвалися і отримали свій персональний код 1 098 осіб. У період промокампанії трафік на офіційному сайті бренда виріс на більш ніж 41%. Цей результат дозволив конвертувати онлайн-користувачів у реальних відвідувачів дилерських центрів. Так, за час кампанії трафік в салонах бренду Peugeot виріс на15% в порівнянні з минулим місяцем.

Ще одним важливим результатом стали продажі нового міського кросовера PEUGEOT 2008. За підсумками жовтня, кросовер PEUGEOT 2008 зайняв позицію лідера у своєму класі B-SUV.

Також великий відгук у аудиторії викликали 13 короткометражних фільмів про найважливіші події з історії PEUGEOT — майже 1 млн людей познайомилося з брендом і його історією.


А нещодавно україно-британська група компаній razom communications презентувала новий брендинг.

Теги: автобрендингкейскреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.