У 2020 році PEUGEOT святкує 210 років з дати заснування компанії. За свою історію бренд пройшов шлях від маленької сімейної сталеварної майстерні до всесвітньо відомого виробника автомобілів.

На честь свого ювілею бренд PEUGEOT розгорнув масштабну рекламну кампанію, яка включила в себе як зміни бренд-айдентики, сторітелінг і медійне просування, так і офлайн-активації з традиційними медіамайданчиками. 

Глобальний слоган рекламної кампанії звучить як «2-1-0 — Поїхали!». Це своєрідний «відлік» до нової осі розвитку, нових вершин і перемог.

PEUGEOT змінив логотип на честь 210-річного ювілею і запустив всеукраїнську рекламну кампанію

Перетворення логотипу

Логотип PEUGEOT знаменує багату спадщину бренду і його основоположні цінності: гнучкість, міцність і швидкість. Лев, символ бренду, зображений в профіль і підкреслений стрілою. Це відсилання до одного з найперших логотипів PEUGEOT, зареєстрованого в 1858 році. Напис «210 років» — це данина минулому і погляд в майбутнє. Чорний і білий кольори логотипу підкреслюють стриманість і розсудливість. А коло, що обрамляє Лева, візуально робить ідею цілісною і збирає воєдино цінності компанії. Спеціальний логотип на честь 210-річчя бренду був розроблений дизайнерами студії PEUGEOT Design Lab.

PEUGEOT змінив логотип на честь 210-річного ювілею і запустив всеукраїнську рекламну кампанію
Спеціальний логотип на честь 210-річчя бренду був розроблений дизайнерами студії PEUGEOT Design Lab

Компанія розповідала свою історію і в соцмережах

У жовтні на Facebook, Instagram, Twitter и Linkedin дебютували 13 короткометражних фільмів про найважливіші історичні моменти і перемоги PEUGEOT. А також в сторіз інтернет-користувачі обирали фаворита на звання легенди бренду.

Кожен користувач соціальних мереж міг познайомитися з претендентами і віддати свій голос за улюбленця. Перемогу здобула новинка 508 PSE — це найпотужніший серійний автомобіль, коли-небудь побудований брендом PEUGEOT.

Спеціальна пропозиція в офіційній дилерській мережі PEUGEOT на честь свята

З 1 по 30 жовтня діяли особливі умови покупки автомобіля і гарантований подарунок новим клієнтам.

Механіка:

  1. реєстрація на спеціальному лендінгу дає можливість отримати один з трьох подарунків при покупці;
  2. прохоженія тест-драйву дає можливість дізнатися свою спецціну на покупку;

У свою чергу, йшла активна підтримка даної кампанії на всіх медійних каналах і ресурсах. Був запущений рекламний ролик на ТБ. По всій країні можна було зустріти білборди з рекламними банерами, а також йшла активна підтримка діджиталу. За допомогою цих каналів коммункації бренду вдалося охопити ще більшу аудиторію, проконтактувати з ними, а також запросити відвідати дилерські центри PEUGEOT.

Яких результатів вдалося досягти завдяки даній рекламній кампанії

З 1 по 31 жовтня на сайті PEUGEOT зареєструвалися і отримали свій персональний код 1 098 осіб. У період промокампанії трафік на офіційному сайті бренда виріс на більш ніж 41%. Цей результат дозволив конвертувати онлайн-користувачів у реальних відвідувачів дилерських центрів. Так, за час кампанії трафік в салонах бренду Peugeot виріс на15% в порівнянні з минулим місяцем.

Ще одним важливим результатом стали продажі нового міського кросовера PEUGEOT 2008. За підсумками жовтня, кросовер PEUGEOT 2008 зайняв позицію лідера у своєму класі B-SUV.

Також великий відгук у аудиторії викликали 13 короткометражних фільмів про найважливіші події з історії PEUGEOT — майже 1 млн людей познайомилося з брендом і його історією.


А нещодавно україно-британська група компаній razom communications презентувала новий брендинг.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе — международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...