У 2020 році PEUGEOT святкує 210 років з дати заснування компанії. За свою історію бренд пройшов шлях від маленької сімейної сталеварної майстерні до всесвітньо відомого виробника автомобілів.
На честь свого ювілею бренд PEUGEOT розгорнув масштабну рекламну кампанію, яка включила в себе як зміни бренд-айдентики, сторітелінг і медійне просування, так і офлайн-активації з традиційними медіамайданчиками.
Глобальний слоган рекламної кампанії звучить як «2-1-0 — Поїхали!». Це своєрідний «відлік» до нової осі розвитку, нових вершин і перемог.
Перетворення логотипу
Логотип PEUGEOT знаменує багату спадщину бренду і його основоположні цінності: гнучкість, міцність і швидкість. Лев, символ бренду, зображений в профіль і підкреслений стрілою. Це відсилання до одного з найперших логотипів PEUGEOT, зареєстрованого в 1858 році. Напис «210 років» — це данина минулому і погляд в майбутнє. Чорний і білий кольори логотипу підкреслюють стриманість і розсудливість. А коло, що обрамляє Лева, візуально робить ідею цілісною і збирає воєдино цінності компанії. Спеціальний логотип на честь 210-річчя бренду був розроблений дизайнерами студії PEUGEOT Design Lab.
Компанія розповідала свою історію і в соцмережах
У жовтні на Facebook, Instagram, Twitter и Linkedin дебютували 13 короткометражних фільмів про найважливіші історичні моменти і перемоги PEUGEOT. А також в сторіз інтернет-користувачі обирали фаворита на звання легенди бренду.
Кожен користувач соціальних мереж міг познайомитися з претендентами і віддати свій голос за улюбленця. Перемогу здобула новинка 508 PSE — це найпотужніший серійний автомобіль, коли-небудь побудований брендом PEUGEOT.
Спеціальна пропозиція в офіційній дилерській мережі PEUGEOT на честь свята
З 1 по 30 жовтня діяли особливі умови покупки автомобіля і гарантований подарунок новим клієнтам.
Механіка:
- реєстрація на спеціальному лендінгу дає можливість отримати один з трьох подарунків при покупці;
- прохоженія тест-драйву дає можливість дізнатися свою спецціну на покупку;
У свою чергу, йшла активна підтримка даної кампанії на всіх медійних каналах і ресурсах. Був запущений рекламний ролик на ТБ. По всій країні можна було зустріти білборди з рекламними банерами, а також йшла активна підтримка діджиталу. За допомогою цих каналів коммункації бренду вдалося охопити ще більшу аудиторію, проконтактувати з ними, а також запросити відвідати дилерські центри PEUGEOT.
Яких результатів вдалося досягти завдяки даній рекламній кампанії
З 1 по 31 жовтня на сайті PEUGEOT зареєструвалися і отримали свій персональний код 1 098 осіб. У період промокампанії трафік на офіційному сайті бренда виріс на більш ніж 41%. Цей результат дозволив конвертувати онлайн-користувачів у реальних відвідувачів дилерських центрів. Так, за час кампанії трафік в салонах бренду Peugeot виріс на15% в порівнянні з минулим місяцем.
Ще одним важливим результатом стали продажі нового міського кросовера PEUGEOT 2008. За підсумками жовтня, кросовер PEUGEOT 2008 зайняв позицію лідера у своєму класі B-SUV.
Також великий відгук у аудиторії викликали 13 короткометражних фільмів про найважливіші події з історії PEUGEOT — майже 1 млн людей познайомилося з брендом і його історією.
А нещодавно україно-британська група компаній razom communications презентувала новий брендинг.