Performics став digital-партнером Pernod Ricard в Україні

Агенція Performics за результатами digital-тендеру стала партнером Pernod Ricard в Україні й буде надавати digital-послуги, у тому  числі SMM, для брендів компанії. Серед них такі відомі торгові марки, як Chivas, Jameson, Absolut та інші.

Pernod Ricard – компанія з понад 30-річною історією, що досягла упевненої позиції на глобальному ринку вина й міцних алкогольних напоїв. На даному етапі компанія є світовим лідером у преміальному й престижному сегментах міцних алкогольних напоїв. До числа основних брендів входять: ARARAT, Chivas, Martell, Olmeca, Jameson, Beefeater, Ballantine’s, G.H.Mumm, Perrier-Jouët, Malibu та Absolut. Діяльність компанії здійснюється у понад 70 країнах світу.

«Я дуже вдячний Pernord Ricard за цікаві задачі та можливість проявити наші знання та досвід по роботі з контентом, лідерами думок та digital-активностях, а також команді, яка доклала максимум зусиль, щоб підготувати прекрасний конкурентний продукт. Упевнений, разом ми створимо багато успішних та ефективних проектів», – додав директор агенції Performics Дмитро Мелінишин.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.