Організатори фестивалю Cannes Lions підготували добірку кампаній, які відзначилися новаторськими техніками та майстерністю анімації. Тут можна побачити теплі різдвяні історії в стилі Pixar, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців. А очолює цей список одна з найбільш відомих рекламних кампаній, створених за останні роки – Viva La Vulva від Libresse.
Нагадуємо, що їй та ряду інших, не менш відомих кампаній будуть присвячені окремі доповіді в програмі онлайн-заходу LIONS Live, який розпочинається вже сьогодні та триватиме до 23 жовтня. Контент LIONS Live доступний для всіх безкоштовно і переглянути його можна тут.
Viva La Vulva (Libresse, Time Based Arts London, 2019)
Мета цієї анімаційної кампанії – переконати жінок припинити соромитися власного тіла. Життєствердний настрій відео доповнюють численні анімовані об’єкти характерної форми: устриці, грейпфрути, мушлі, сумочки та маріонетки. Це – наочна демонстрація того, що весела анімація здатна донести до аудиторії делікатну тему там, де прямолінійніша кампанія зазнала б поразки.
The Bear and the Hare (John Lewis, adam&eveDDB London, 2014)
Ця створена студією BlinkInk зворушлива різдвяна історія сполучає в собі лялькову та традиційну мальовану анімацію, що дозволило приділити чималу увагу дрібницям, які, власне, і створюють магію. Таке рекламне відео не здається чужим серед класичних мультфільмів, які показують на Різдво.
Justino (Loterias y Apuestas del Estado, Leo Burnett Madrid, 2016)
Подібно до історії про ведмедя та зайця цей анімаційний фільм захоплює майстерністю анімації, яка сполучає в собі 2D та 3D-графіку. Це відео стилістично дуже схоже на мультфільми Pixar, затишна атмосфера яких є як ніколи доречною на зимові свята. Елементи кампанії, розміщені в соцмережах, привернули до себе чималу увагу в Іспанії та за її межами. І вони продовжували втримувати цю увагу навіть після офіційного завершення кампанії.
Paper (Honda, Factory London, 2016)
Ця чарівна мальована анімація показує технічну еволюцію компанії впродовж багатьох років, починаючи з її витоків, коли Honda спеціалізувалася виключно на мотоциклах. Малюнки разом з анімацією дають глядачам чітке уявлення про шлях компанії та її спадок.
LCD TV (Sony, Fallon London, 2008)
Майстерністю анімації відзначається і кампанія Sony, присвячена телевізорам Bravia. Пластилінові зайці стали довгоочікуваним продовженням попередньої кампанії Balls, знятої в Сан-Франциско. Відео із зайцями було створене в Нью-Йорку за допомогою покадрової анімації з різнокольоровими фігурками, що дало доволі сюрреалістичний ефект. Кінцевий результат вийшов не менш яскравим, ніж LCD-екрани, які цей ролик рекламує.
The Supporting Act (BBC, Blink Productions London, 2018)
Спираючись на ідею Різдва, проведеного в родинному колі, це відео рекламувало святкову програму каналу BBC. Тут також використовується покадрова анімація, а вирази облич персонажів були перенесені на ляльок, оживлених за допомогою CGI-графіки. Відео є настільки зворушливим, що дивитися його і не пустити сльозу просто неможливо.