Отец и сын Линны рассказали о том, как важен юмор в рекламе

Во время своей презентации на Международном фестивале  креативности Cannes Lions Тедди Линн, основатель и креативный директор агентства Episode Four, и его отец Джонатан Линн, сценарист и режиссер («Мой кузен Винни», «Девять ярдов», «Да, господин министр») рассказали о том, что нужно для хорошей комедии и почему юмор так эффективен.

«Юмор в рекламе – это способ запомниться», – сказал Тедди Линн. «И в то же время нужно понимать, что комедия вообще и комедия для бренда – не одно и то же. Нельзя насмешкой отталкивать от себя потенциальных покупателей.»

По словам Джонатана Линна, главное в юморе – это удачно выбранный момент. «Монтаж сцены тут крайне важен. Один-два кадра могут решить все, счет идет на наносекунды. Казалось бы, два почти идентичных варианта одной сцены, но реакция зрителей сразу показывает, что один из них смешнее.»

«Львиную долю комедии составляет реакция аудитории на критику в форме высмеивания. А для меткой критики нужна немалая проницательность. По сути, чем вы сообразительнее, тем больше у вас шансов заставить людей смеяться в нужном месте. Да и самокритичность тут не помешает. Если вы преисполнены чувства собственного достоинства – комедиант из вас вряд ли получится.»

Источник

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...