Остановка с ветряками
В центре Рейкьявика (Исландия) появилась первая в мире остановка общественного транспорта, оборудованная двумя компактными ветрогенераторами, разработанными исландской компанией Icewind. Так называемая штормовая остановка является не только укрытием от непогоды для ожидающих автобуса. Инновацией уже заинтересовался международный оператор наружной рекламы JCDecaux, ведь спрос на комфортные транспортные остановки есть не только в северных областях. А размещение рекламы на остновочных павильонах – одно из направлений бизнеса компании, которое активно развивается.
 
На остановке имеются гнезда для подзарядки мобильных устройств и использования беспроводного интернета, освещение, жидкокристаллические рекламные дисплеи, отопление и кондиционеры. Электричество, необходимое для этих удобств, полностью обеспечивают два ветряка, расположенные на крыше остановки.
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...