• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Осетри теж мають право!

18 Березня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Осетри теж мають право!
Share on FacebookShare on Twitter

Комунікаційна підтримка соціальної кампанії проти браконьєрства на осетрів від Української Аквакультурної спільноти та PROVID DDB, креативної агенції у складі AGAMA Communications.

З кожним роком все гострішим стає питання браконьєрського вилову риби в Україні. Зараз осетрові знаходяться на межі зникнення, що спонукало Українську Аквакультурну спільноту ініціювати просвітницьку кампанію «Зупиніть браконьєрство», щоб привернути увагу громадськості до цієї проблеми.

Раніше в Україні осетрові були представлені в 6 видах, 2 вже зникли, а 4 знаходяться під загрозою зникнення і занесені до Червоної книги. Причиною такої екологічної катастрофи є попит на осетрову ікру, який стимулює розвиток надзвичайно прибуткового бізнесу браконьєрства. Щороку в Україні споживається близько 10 тон чорної ікри осетрових, з яких лише 20% – легальний продукт з акваферм. Уся інша ікра отримана незаконним браконьєрським виловом.

Браконьєрство стало можливим завдяки великому попиту на чорну ікру та безконтрольному вилову риби. На ці ключові проблеми спрямована просвітницька кампанія «Зупиніть браконьєрство», яка була спрямована на еко-активістів, екологічно свідомих громадян і представників громадянського суспільства.

Для демонстрації летальних наслідків вживання браконьєрського вилову було використано образ м’ясорубки, який дуже влучно ілюструє варварський спосіб добування ікри та вбивства осетрових риб.

Осетри теж мають право на життя. Просвітницька кампанія «Зупиніть браконьєрство» закликає відмовитись від нелегальної, браконьєрської ікри та врятувати осетрів від вимирання.

Клієнт: Українська Аквакультурна Спільнота

AGAMA Communications в особі команди PROVID DDB.

Теги: наружная рекламановинисоциальная рекламаэкология

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.