Определен самый упоминаемый в СМИ украинский ТВ-проект в 2016 году
В 2015-м году «События» также лидировали по упоминаемости среди всех проектов ТОП-6 украинских телеканалов.
 
У остальных ТОП-6 каналов первые места по упоминаниям в медиа в 2016 году заняли:
 
  • 1+1 – талант-шоу «Голос страны».
 
  • ICTV – политическое ток-шоу «Свобода слова».
 
  • Интер – новостной проект «Подробности». Отметим, что значительная часть проанализированных публикаций была посвящена различным конфликтам вокруг канала, а не продвижению новостной линейки.
 
  • Новый канал – социальное реалити «Ревизор».

  • СТБ – дейтинг-реалити «Холостяк».
 
Полные результаты исследования доступны клиентам Kwendi.
 
В рамках Kwendi TV Promo Monitor было проанализировано более 80 онлайн и печатных медиа. 
 
Исследование промо-активности украинских телеканалов Kwendi TV Promo Monitor проводится ежемесячно и включает в себя информацию о PR-активности каналов и объемах размещаемой ими прямой рекламы.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.