У здорового харчування нарешті з’явився достойний конкурент у тій самій ваговій категорії. Шведський оперний дім Folkoperan на днях переконав більше тисячі дітей добровільно згодитися піти послухати оперу. Як їм це вдалося? В рамках кумедної промо-кампанії оперний дім та агенція McCann Stockholm попросили місцевих дітей обрати одну з двох речей, які, правду кажучи, зазвичай обидві їм не до душі. Опера чи броколі?

В експерименті взяли участь 30 дітей, і ті з них, хто обрали оперу, отримали безкоштовні квитки на сценічну адаптацію моторошної дитячої книжки «Кораліна» британського письменника Ніла Геймана.

Ось так виглядає вибір, який постав перед дітьми.

Капустяна голова чи… просто голова?

Втім, експериментом, де діти на практиці стикалися з вибором «опера чи броколі», Folkoperan не обмежилися. Оперний театр також рекламував дебют «Кораліни», роздаючи броколі батькам на вулицях міста та навіть у підземці.

Оперний дім – місце, куди й цукеркою не заманиш…

Опера – це не лише форма мистецтва, яка наразі перебуває дещо у занепаді. Це ще й варіант культурного дозвілля, який наймолодшим поколінням практично не розглядається. Тож перед Folkoperan стояло доволі непросте завдання: позиціонувати «Кораліну» як оперу для всієї родини.

А Сюзанна Рейзнер (Susanne Reuzsner), директор з комунікацій Folkoperan, зазначила: «Діти ж не дурні. Якби ми їх заманювали до нас цукерками або знімали смішні рекламні ролики, ми б нічого не добилися. Тому ми зробили їм пропозицію, від якої вони не могли не відмовитися».

Кампанія виявилася надзвичайно ефективною і завдяки їй під час дебюту «Кораліни» оперна зала була повнісінька. Більше 1000 дітей та їх батьків обрали оперу.

«Все колись буває перший раз», – зазначила Рейзнер. «Цього разу нам вдалося переконати чимало дітей добровільно обрати нас. На щастя, тепер ми бачимо, що любов до опери має всі шанси прижитися та дати паростки у серцях наймолодших з нас».

І, схоже, воно й справді так. Адже Folkoperan продовжує ставити «Кораліну» до 8 березня і квитки вже майже всі розпродані.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Carat Ukraine запустив AdGoodNews – канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.

опитування

Результати опитування українських представників креативних індустрій

Минулого тижня компанія PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України проводила опитування українських представників креативних індустрій про те, ...

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.

coronavirus-fight-club-platforma-1

Platforma пропонує вступити до Coronavirus Fight Club…

…і випускає колекцію мила. А точніше – скрінсейвери для смартфонів, які нагадують про найважливіші на сьогодні дії. Зазвичай люди торкаються ...

WOG запропонувала нову версію дорожніх знаків

WOG закликає українців залишатися вдома під час карантину. Цього разу команда WOG створила серію віртуальних дорожніх знаків, де за основу ...