Опера чи броколі: оперний дім запропонував обрати менше зло

У здорового харчування нарешті з’явився достойний конкурент у тій самій ваговій категорії. Шведський оперний дім Folkoperan на днях переконав більше тисячі дітей добровільно згодитися піти послухати оперу. Як їм це вдалося? В рамках кумедної промо-кампанії оперний дім та агенція McCann Stockholm попросили місцевих дітей обрати одну з двох речей, які, правду кажучи, зазвичай обидві їм не до душі. Опера чи броколі?

В експерименті взяли участь 30 дітей, і ті з них, хто обрали оперу, отримали безкоштовні квитки на сценічну адаптацію моторошної дитячої книжки «Кораліна» британського письменника Ніла Геймана.

Ось так виглядає вибір, який постав перед дітьми.

Капустяна голова чи… просто голова?

Втім, експериментом, де діти на практиці стикалися з вибором «опера чи броколі», Folkoperan не обмежилися. Оперний театр також рекламував дебют «Кораліни», роздаючи броколі батькам на вулицях міста та навіть у підземці.

Оперний дім – місце, куди й цукеркою не заманиш…

Опера – це не лише форма мистецтва, яка наразі перебуває дещо у занепаді. Це ще й варіант культурного дозвілля, який наймолодшим поколінням практично не розглядається. Тож перед Folkoperan стояло доволі непросте завдання: позиціонувати «Кораліну» як оперу для всієї родини.

А Сюзанна Рейзнер (Susanne Reuzsner), директор з комунікацій Folkoperan, зазначила: «Діти ж не дурні. Якби ми їх заманювали до нас цукерками або знімали смішні рекламні ролики, ми б нічого не добилися. Тому ми зробили їм пропозицію, від якої вони не могли не відмовитися».

Кампанія виявилася надзвичайно ефективною і завдяки їй під час дебюту «Кораліни» оперна зала була повнісінька. Більше 1000 дітей та їх батьків обрали оперу.

«Все колись буває перший раз», – зазначила Рейзнер. «Цього разу нам вдалося переконати чимало дітей добровільно обрати нас. На щастя, тепер ми бачимо, що любов до опери має всі шанси прижитися та дати паростки у серцях наймолодших з нас».

І, схоже, воно й справді так. Адже Folkoperan продовжує ставити «Кораліну» до 8 березня і квитки вже майже всі розпродані.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...