Опера чи броколі: оперний дім запропонував обрати менше зло

У здорового харчування нарешті з’явився достойний конкурент у тій самій ваговій категорії. Шведський оперний дім Folkoperan на днях переконав більше тисячі дітей добровільно згодитися піти послухати оперу. Як їм це вдалося? В рамках кумедної промо-кампанії оперний дім та агенція McCann Stockholm попросили місцевих дітей обрати одну з двох речей, які, правду кажучи, зазвичай обидві їм не до душі. Опера чи броколі?

В експерименті взяли участь 30 дітей, і ті з них, хто обрали оперу, отримали безкоштовні квитки на сценічну адаптацію моторошної дитячої книжки «Кораліна» британського письменника Ніла Геймана.

Ось так виглядає вибір, який постав перед дітьми.

Капустяна голова чи… просто голова?

Втім, експериментом, де діти на практиці стикалися з вибором «опера чи броколі», Folkoperan не обмежилися. Оперний театр також рекламував дебют «Кораліни», роздаючи броколі батькам на вулицях міста та навіть у підземці.

Оперний дім – місце, куди й цукеркою не заманиш…

Опера – це не лише форма мистецтва, яка наразі перебуває дещо у занепаді. Це ще й варіант культурного дозвілля, який наймолодшим поколінням практично не розглядається. Тож перед Folkoperan стояло доволі непросте завдання: позиціонувати «Кораліну» як оперу для всієї родини.

А Сюзанна Рейзнер (Susanne Reuzsner), директор з комунікацій Folkoperan, зазначила: «Діти ж не дурні. Якби ми їх заманювали до нас цукерками або знімали смішні рекламні ролики, ми б нічого не добилися. Тому ми зробили їм пропозицію, від якої вони не могли не відмовитися».

Кампанія виявилася надзвичайно ефективною і завдяки їй під час дебюту «Кораліни» оперна зала була повнісінька. Більше 1000 дітей та їх батьків обрали оперу.

«Все колись буває перший раз», – зазначила Рейзнер. «Цього разу нам вдалося переконати чимало дітей добровільно обрати нас. На щастя, тепер ми бачимо, що любов до опери має всі шанси прижитися та дати паростки у серцях наймолодших з нас».

І, схоже, воно й справді так. Адже Folkoperan продовжує ставити «Кораліну» до 8 березня і квитки вже майже всі розпродані.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.