Опера чи броколі: оперний дім запропонував обрати менше зло

У здорового харчування нарешті з’явився достойний конкурент у тій самій ваговій категорії. Шведський оперний дім Folkoperan на днях переконав більше тисячі дітей добровільно згодитися піти послухати оперу. Як їм це вдалося? В рамках кумедної промо-кампанії оперний дім та агенція McCann Stockholm попросили місцевих дітей обрати одну з двох речей, які, правду кажучи, зазвичай обидві їм не до душі. Опера чи броколі?

В експерименті взяли участь 30 дітей, і ті з них, хто обрали оперу, отримали безкоштовні квитки на сценічну адаптацію моторошної дитячої книжки «Кораліна» британського письменника Ніла Геймана.

Ось так виглядає вибір, який постав перед дітьми.

Капустяна голова чи… просто голова?

Втім, експериментом, де діти на практиці стикалися з вибором «опера чи броколі», Folkoperan не обмежилися. Оперний театр також рекламував дебют «Кораліни», роздаючи броколі батькам на вулицях міста та навіть у підземці.

Оперний дім – місце, куди й цукеркою не заманиш…

Опера – це не лише форма мистецтва, яка наразі перебуває дещо у занепаді. Це ще й варіант культурного дозвілля, який наймолодшим поколінням практично не розглядається. Тож перед Folkoperan стояло доволі непросте завдання: позиціонувати «Кораліну» як оперу для всієї родини.

А Сюзанна Рейзнер (Susanne Reuzsner), директор з комунікацій Folkoperan, зазначила: «Діти ж не дурні. Якби ми їх заманювали до нас цукерками або знімали смішні рекламні ролики, ми б нічого не добилися. Тому ми зробили їм пропозицію, від якої вони не могли не відмовитися».

Кампанія виявилася надзвичайно ефективною і завдяки їй під час дебюту «Кораліни» оперна зала була повнісінька. Більше 1000 дітей та їх батьків обрали оперу.

«Все колись буває перший раз», – зазначила Рейзнер. «Цього разу нам вдалося переконати чимало дітей добровільно обрати нас. На щастя, тепер ми бачимо, що любов до опери має всі шанси прижитися та дати паростки у серцях наймолодших з нас».

І, схоже, воно й справді так. Адже Folkoperan продовжує ставити «Кораліну» до 8 березня і квитки вже майже всі розпродані.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.