Київський театр опери і балету змінив логотип

Київський академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва презентував новий візуальний стиль. Над логотипом працювала команда дизайн-бюро DO!, яку очолив креативний директор Віталій Мілютін.

Як повідомляють в театрі, на розробку ідеї і позиціонування знадобився майже рік. За цей час змінили чотири команди дизайнерів. Також до проекту залучили фахівців, які створюють айдентику для європейських компаній.

«Експериментували з різними формами, подачами, “іконками”, шрифтами, кольорами. В нас було чітке бачення неймінгу і позиціонування», – зазначають в театрі.

69256412 2956199374452014 869195703040081920 n - Київський театр опери і балету змінив логотип

Загалом, на розгляд надійшло 65 унікальних пропозицій логотипу. Варіант, який відповідає новому позиціонуванню та стратегії розвитку театру, створила команда бюро DO!.

«Ми – майданчик для створення сучасного, свіжого, сміливого театрального продукту, який є більше ніж традиційною оперою чи балетом. Ми не хочемо бути “в рамках”, бути “як всі”. Ми прагнемо створити “Український Бродвей”», – пояснюють свою позицію в театрі.

Фото: www.facebook.com/KievOperaTheatre

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартував проєкт «Екземпляри XX», присвячений літературно-мистецьким часописам минулого століття

Проєкт «Екземпляри XX. Літературно-мистецька періодика XX століття» спрямований на вивчення знакових періодичних видань про літературу і мистецтво XX століття, які ...

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon завершено

Статистика KYIV MEDIA WEEK Global Marathon: 10-й ювілейний міжнародний медіафорум зібрав майже 3000 учасників із 52 країн світу! 14 вересня ...

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...

Як створювалися номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Притча поза часом: український режисер зняв чорно-білий фільм про проблемне квартирне питання

Після смерті матері троє її дорослих дітей починають сварку через квартиру, в якій вони провели своє дитинство. Молодший син Павло ...