Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію «Коли болить, кажи». Мета кампанії — привернути увагу українців до найбільш поширених психічних розладів та допомогти дізнатися більше про своє психічне здоров’я.

Табуйована тема

В Україні тема психічного здоров’я та психічних розладів залишається однією з найбільш неоднозначних і табуйованих. Брак інформації, страх зіштовхнутись з нерозумінням з боку оточення, «невидимість» захворювань переносять тему психічного здоров’я на другий план. У той час, як депресія та інші поширені психічні розлади з кожним роком усе частіше стають причиною непрацездатності населення та погіршують якість життя людей.

Інформаційна кампанія «Коли болить, кажи»

«Згідно досліджень, які проводились в Україні та за її межами, за нашими оцінками 8,1 млн Українців потребують допомоги у сфері психічного здоров’я щороку, а 1 з 3-х українців на певному етапі свого життя матиме досвід психічного розладу. Ці дані — не просто статистика, а сигнал для кожного з нас про те, що турбуватись про своє психічне здоров’я важливо. Минулого року у першій хвилі нашої інформаційної кампанії ми підвищували обізнаність про поняття психічного здоров’я. Але лише самого знання недостатньо. Про психічне здоров’я потрібно говорити, звертатись по допомогу, коли болить, бути уважними до своїх близьких і пропонувати підтримку. Та загалом піклуватись про свій психічний стан, як і про фізичний», — зазначає лідер проєкту MH4U Гайко Кьоніґштайн.

Інформаційна кампанія «Коли болить, кажи»

Про кампанію

Основою кампанії «Коли болить, кажи» є сайт, який допоможе користувачам зрозуміти більше про власне психічне здоров’я та знайти відповіді на найбільш поширені запитання:

  • що таке депресія, панічний або посттравматичний розлад;
  • на чому спеціалізується психолог чи психіатр;
  • яким чином сімейний лікар може допомогти у питаннях психічного здоров’я;
  • та багато іншої корисної інформації.

Важливою частиною кампанії є тест для самоперевірки власного психічного добробуту. За допомогою тесту українці зможуть дізнатись більше про свій стан, використовуючи анкету, яка базується на доказовій скринінговій методиці. Результати тесту не встановлюють діагноз, але надають дієві поради щодо наступних кроків на шляху турботи про власне психічне здоров’я.

На сайті можна познайомитись з реальними історіями людей, які поділились особистим досвідом життя з психічним розладом. А також усі охочі можуть розповісти власну історію, щоб зробити свій вклад у боротьбу зі стигмою разом з проєктом MH4U та показати, що психічний розлад — це не причина для сорому.

Інформаційна кампанія «Коли болить, кажи»

Основним каналом поширення інформації про кампанію стануть соціальні мережі та інтернет. Вони привертатимуть увагу користувачів до порівняння фізичних хвороб та психічних розладів у своїх повідомленнях. Саме такий підхід було обрано комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact для донесення основної ідеї кампанії:

«Певно, для багатьох людей слово „здоров’я“ — це перш за все добробут нашого фізичного стану. Саме тому, коли ми відчуваємо, що з ним щось не так, ми готові звернутись по допомогу та говорити про це з іншими. Але ми маємо розуміти, що наше психічне здоров’я лежить у серці всіх процесів, й воно таке ж важливе, як і фізичне. Це повідомлення лягло в основу нашої комунікації, і в ній є найголовніше — коли болить, кажи. Останній рік надзвичайно вплинув на наше життя, зокрема й на психічний добробут. Ми вважаємо, що говорити на цю тему саме на часі. І віримо, що разом з проєктом MH4U зможемо допомогти піклуватись про своє психічне здоров’я багатьом українцям», — говорить Наталя Ольберт-Сінько, керівна партнерка агенції Be—it Health & Social Impact.

Окрім сайту та тесту, в межах кампанії «Коли болить, кажи» реалізовуватимуться програми та медійні активності. Вони залучатимуть людей ділитись власним досвідом та долучатись до діалогу про психічне здоров’я протягом року.

Інформаційна кампанія «Коли болить, кажи»

Про проєкт

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) ― це чотирьохрічний проєкт (з 2019 по 2023 рік), метою якого є покращення якості та доступності допомоги та психосоціальної підтримки для людей із психічними розладами в Україні. Проєкт впроваджується за підтримки Швейцарії, що надається через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва (SDC), у контексті Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2020 років та підтримки реформи системи охорони психічного здоров’я в Україні. MH4U втілює підходи «Концепції розвитку охорони психічного здоров’я в Україні на період до 2030 року». Вони передбачають «створення цілісної, ефективної системи охорони психічного здоров’я, яка функціонує в єдиному міжвідомчому просторі, забезпечує покращення якості життя та дотримання прав і свобод людини».

Більше читайте на сайті проєкту.


Пропонуємо вам переглянути 5 кампаній з числа переможців Eurobest, які швидко та креативно відреагували на умови пандемії, популяризуючи нові безпечні моделі поведінки.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...