Оргкомитет Олимпийских и Паралимпийских Игр Рио-2016 назвал Posterscope Brazil, входящее в сеть Dentsu Aegis, официальным ooh-агентством Игр. Таким образом оценён вклад Posterscope в развитие индустрии out-of-home как в Бразилии, так и по всему миру.
До и в течение Олимпиады специалисты Posterscope будут координировать размещение out-of-home-рекламы спонсоров на спортивных объектах Барра, Маракана, Копакабана и Деодоро в Рио-де-Жанейро.
По прогнозам, в ooh-рекламу в рамках предстоящего спортивного события будет вложено около 114 млн евро.
Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...
Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...
Як відомо, пробіотики — живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...