• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Олімпіада в Токіо 2020: які бренди заслуговують на «золото» за креативність?

22 Липня, 2021
Час прочитання: 7 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Для спонсорських кампаній це був дивний час, адже Олімпіада в Токіо 2020 ось-ось має розпочатися із затримкою на цілий рік. Але хай там як, але ця нагода дала початок численним креативним активаціям від глобальних і локальних брендів.

Тому сьогодні, напередодні початку Олімпіади, пропонуємо вашій увазі п’ятнадцять кампаній від її партнерів і спонсорів, які цього року ведуть змагання за увагу глядацької аудиторії.

Sumo (France.TV)

Надихнувшись творчістю японських художників, французька медіакомпанія розповіла історію про борця сумо, який мандрує Японією і пробує свої сили у цілому ряді спортивних дисциплін: від баскетболу до серфінгу і скейтбордингу.

Let’s Go There (BBC)

Ці Олімпійські ігри вболівальникам доведеться спостерігати виключно з екрану. Але принаймні BBC втішає їх яскравим та магічним віртуальним туром вулицями Токіо, де пильне око може розгледіти британських атлетів, органічно вписаних у японську поп-культуру.

What Agnes Saw (The International Olympic Committee)

В цій кампанії можна побачити найстарішу з олімпійських чемпіонок, 100-річну Агнес Келеті, поряд із наймолодшою учасницею Олімпіади, скейтбордисткою Скай Браун. Мудрість поряд із завзятістю. Відео нагадує нам про ту надію і натхнення, які несуть із собою Олімпійські ігри, що об’єднують весь світ.

Super. Human (Channel 4)

Креативники вирішили показати спортсменів-паралімпійців з небаченого досі боку – їхнє реальне життя і ті жертви, на які вони, як і кожен атлет, мусять іти заради величі. Порушені настанови лікарів, пропущені дні народження дітей і тренування до натертих пухирів… Але разом все це складається в картину справжньої наполегливості.

VS (SK–II)

Косметичний бренд SK-II створив справжню анімаційну антологію, присвячену спортсменкам, які представлятимуть Японію на Олімпіаді. Ця серія відео прагне надихнути кожну жінку тим посланням, що їй під силу змінити свою долю.

Few Seconds Before… (France.TV)

Відео від MullenLowe France показує попередніх олімпійських медалістів, які готуються знову вийти на поле.

It’s Time to Let Yourself Fly (United)

А ця кампанія спробувала провести паралель між готовністю вступити у змагання і можливістю знову подорожувати.

We Change The Game When We Find Each Other (Facebook)

Скейтбординг вперше увійшов до списку олімпійських дисциплін. Тому агенція Droga5 підготувала серію відео, де показала реальні історії, як технології Facebook об’єднують скейтбордистів з різних куточків світу, допомагаючи їм розвивати цей вид спорту.

Lead with Love (P&G)

Мультибрендова кампанія P&G знову показує батьків спортсменів і знову змушує сльози навертатися на очі. Цього разу вона розповідає не лише про спортивні досягнення, а й про здатність атлетів власним позитивним прикладом змінити суспільство на краще.

Best Day Ever (Nike)

Нове відео з кампанії Play New показує світ, де у спорті немає нічого неможливого.

Allianz Support Dog Squad (Allianz Insurance)

Цей невеличкий документальний фільм присвячений тому психічному навантаженню, з яким спортсмени стикаються, готуючись до Олімпіади. Ось чому в рамках ініціативи Allianz Support Dog Squad собак для емоційної підтримки відправили до скейтбордистів з усього світу, які проходили тренування в Лос-Анджелесі.

Bedtime Stories (Dreams)

Компанія Dreams, виробник ліжок та постільної білизни, спільно зі своїми амбасадорами-олімпійцями створила серію дитячих історій на ніч. Кожна така історія оповідає шлях до успіху одного зі спортсменів. Тут є і цькування в дитинстві, і бунтівні підліткові роки, і уроки наполегливості, і радість, яку несе із собою справжнє покликання.

Human Support Robot (Toyota)

В цій кумедній історії атлетам прислали роботів для допомоги з підготовкою до Олімпіади. Але замість того, щоб скористатися цими роботами за прямим призначенням, атлети переклали на їхні залізні плечі хатню роботу – вигулювати пса, прасувати одяг, носити пакети з покупками тощо.

When you play a little, you help our athletes a lot (The National Lottery)

Ще одне кумедне рекламне відео показує ряд ситуацій, в яких публіка «допомагає» атлетам тренуватися. Наприклад, майстру тхеквондо Лутало Мухаммаду приносять для розбивання портрети колишніх та інший мотлох, який розтрощити не шкода.

Ticket to Tokyo (Microsoft Teams)

А в новій кампанії від Microsoft Teams жителі Токіо дистанційно знайомлять зі своїм містом тих нещасних вболівальників, яким довелося здати квитки і розпрощатися із подорожжю на токійську Олімпіаду 2020.

Джерело 1, 2, 3, 4, 5

Теги: інклюзивністькультурамаркетинг і комунікаціїспортсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff
Інсайти

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

25 Листопада, 2024

Футбольний клуб Everton, один із найстаріших і найбільш впізнаваних клубів Англійської Прем’єр-ліги, оголосив про співпрацю з преміальним українським брендом горілки Nemiroff. Офіційна заява з’явилася на сайті клубу, позначивши Nemiroff як...

Читати даліDetails

Світло переможе: Gusev Art Lab розробили креатив для веломарафону Київська Сотка 2024

Бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні запрошує на подію нового формату – Perform Ukraine.

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.