Новозеландці виклали у відкритий доступ браслет для дистанційних оплесків олімпійським атлетам

Нещодавно весь світ спорту дізнався неприємні новини, про те, що іноземні вболівальники не зможуть відвідати Олімпійські ігри в Токіо, які мають відбутися через чотири місяці. З огляду на це, новозеландський банк ANZ та агенція TBWA\NZ вирішили все ж дати можливість глядачам ігор об’єднатися хоча б віртуально та разом виразити свою підтримку спортсменам-олімпійцям. Браслет ANZ Support Band був розроблений TBWA\NZ для дистанційних оплесків, щоб новозеландці, попри неможливість подорожувати, могли цього року поаплодувати своїм олімпійським та паралімпійським атлетам.

Банк та агенція готували цю кампанію впродовж 18 місяців. Але тепер, коли учасники Олімпіади ризикують опинитися без фанатської підтримки, технологія цих браслетів була викладена у відкритий доступ для вболівальників з усього світу. Зрештою, цього вимагають олімпійські ідеали дружби, солідарності та чесного змагання.

ANZ Support Band використовує Bluetooth, щоб глядачі з усього світу могли передати свої оплески спортсменам у Токіо, постукуючи по браслету або через мобільний застосунок. Атлети, в свою чергу, відчують ці оплески вібрацією своїх браслетів.

Потреба у зв’язку

Браслет для дистанційних оплесків олімпійським атлетам було розроблено за підтримки ряду нинішніх учасників Олімпіади та Паралімпіади. Наприклад, велоспринтер Сем Вебстер зазначив: «Атлету надає сил та енергія, якою ділиться натовп. Без цієї підтримки нам доводиться нелегко. Тому я радий, що ми оприлюднюємо цю технологію, щоб і інші атлети з усього світу могли відчути підтримку своїх фанатів».

Антонія Ватсон, гендиректорка ANZ New Zealand, додала: «В Токіо всі національні команди матимуть справу з однаковими викликами своїй майстерності. Проте ми знаємо, як сильно здатна вплинути на результат підтримка з боку рідних та співвітчизників. Ось чому ми хочемо, щоб атлети, звідки б вони не були, могли отримати цю підтримку, а фанати – могли показати своїм командам, що вони – на їх боці, навіть якщо вони не можуть бути присутні з ними на стадіоні. Так, ми дуже раді можливості підтримати новозеландські олімпійську та паралімпійську команди за допомогою браслетів ANZ Support Band. Але ми також добре усвідомлюємо, що ця необхідність встановити зв’язок між фанатами та атлетами зараз назріла по всьому світу».

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...

Від огидного пива до твітів планети: кампанії до Дня Землі 2021

Це вже другий День Землі, який припадає на час пандемії. І так само, як і минулого року, більшість активацій до Дня Землі 2021 відбулися онлайн.

ЮНІСЕФ нагадує, що не кожна дитина має можливість навчатися дистанційно

Відео від ЮНІСЕФ під назвою «Освіта» показує, що не в кожній родині і не в кожному домі діти мають можливість навчатися дистанційно.