Один трамвай способен перевезти 391 литр крови

В немецком Билефельде создали специальные рекламные трамваи. Они выглядят как состав из четырех вагонов, окрашены в ярко-красный цвет, а на бортах нанесена надпись «Мы способны перевезти потенциальных доноров 391 литров крови».

Заказчик рекламы ­­- расположенная в городе лаборатория переливания крови Uni.Blutspendedienst OWL, одна из самых крупных в земле Северный Рейн-Вестфалия. По словам медиков, потребность в донорской крови велика, а в летний период, когда многие доноры отправляются в отпуск, ощущается ее нехватка. Акция приурочена к Всемирному дню доноров крови, который отмечается 14 июня. Как уверяют организаторы, всех сдавших в рамках кампании кровь ожидают различные приятные сюрпризы.


Подробнее: https://adindex.ru/news/adyummy/2017/06/13/160287.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...