Один трамвай способен перевезти 391 литр крови

В немецком Билефельде создали специальные рекламные трамваи. Они выглядят как состав из четырех вагонов, окрашены в ярко-красный цвет, а на бортах нанесена надпись «Мы способны перевезти потенциальных доноров 391 литров крови».

Заказчик рекламы ­­- расположенная в городе лаборатория переливания крови Uni.Blutspendedienst OWL, одна из самых крупных в земле Северный Рейн-Вестфалия. По словам медиков, потребность в донорской крови велика, а в летний период, когда многие доноры отправляются в отпуск, ощущается ее нехватка. Акция приурочена к Всемирному дню доноров крови, который отмечается 14 июня. Как уверяют организаторы, всех сдавших в рамках кампании кровь ожидают различные приятные сюрпризы.


Подробнее: https://adindex.ru/news/adyummy/2017/06/13/160287.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...