Фонд «Change one life» занимается важным делом. Они снимают видеосюжеты о детях-сиротах и занимаются распространением этих роликов, чтобы дети побыстрее нашли свои семьи.

Вместе с агентством Bart and Fink при поддержке Биржи Социальной Рекламы фонд сделал социальную кампанию, которая обращается ко всем, чьи сердца готовы к усыновлению детей.

Реклама строится на понятном каждому инсайте: а что, если я не стану классным родителем? Трогательные постеры доносят одну простую мысль: да, ты не будешь идеальным родителем, но важно, что ты будешь родителем, для кого-то, кто этого сильно ждет.

Странный костюм на утренник, опоздание в детский сад, компромиссы вокруг недоеденной каши и мультики, когда нет сил играть в принцесс, разве не в этом счастье быть родителем для маленького человека?

Кампания состоит из трех постеров, каждый из которых рассказывает о честных детских эмоциях в отношении будущей мамы, папы и брата.

Команда проекта
Клиент: благотворительный фонд «Зміни одне життя — Україна»

Лебедев Леонид — Глава фонда

Агентство: Bart and Fink

Лиза Рожкова — Copywriter

Аня Удовенко — Art Director

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...