• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

О глаголах наружной рекламы на Best Marketing Practices

23 Травня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
О глаголах наружной рекламы на Best Marketing Practices
Share on FacebookShare on Twitter
#актуальность_темы_доклада_для_рынка
Андрей Никитич: Тема важна, так как в подготовку и реализацию современных рекламных проектов вовлечено много структур, специалистов креатива и медиа. Когда эти процессы идут параллельно и пересекаются только на этапе запуска, результат рекламной кампании превращается в ожидание результатов лотереи. Взаимодействие креатива и медиа от брифинга до финализации во многом определяет успех проекта. 
 
#насколько_важен_креатив_в_OOH_проектах
АН: Креатив в ООН рекламе – первый и очень важный этап в успешном диалоге между продавцом и покупателем. И не всегда медийная реализация может вытянуть и усилить «креатив на быструю руку». От того, КАК мы говорим с рекламных плоскостей, зависит, будут ли это инвестиции в бизнес или затраты. КАК – это правила и эмоции. О них мы и поговорим на Best Marketing Practices.
 
#настоятельно_рекомендовано_для
АН: Всем специалистам, активирующим процесс продвижения товара/услуги посредством out of home.
 
#мой_любимый_кейс
АН: Уже практически год нахожусь под впечатлением мировой рекламной кампании Shot on iPhone 6 – WORLD GALLERY. Цель кампании – привлечь внимание к продукту посредством демонстрации широких возможностей встроенной камеры. Пользователи выкладывали сделанные встроенной камерой снимки с хэштегом #ShotOniPhone6. Кампания стартовала онлайн и продолжила свое воздействие на улицах городов. Apple разместил огромные плакаты на бордах и зданиях, они демонстрируют самые яркие снимки по всему миру. Под каждым фото была подпись с информацией об авторе и мобильных приложениях, которые использовались при обработке. 
 
Масштабность рекламной кампании и масштабируемость идеи прошла на самом высоком уровне. Удачно использованы преимущества внешней рекламы в комплексе мероприятий: окружающий мир, как пространство для творчества, реализации и демонстрации достижений, в которых производитель нам помогает. Креативная идея с точки зрения восприятия в ООН идеальна: позитивные, яркие, качественные вижуалы людей и ландшафтов дополнены лаконичным слоганом. Реклама очень грамотно сделана для наружного экспонирования и в очередной раз подтверждает успешную философию Apple – все, к чему они прикасаются, делает жизнь лучше.
 
Место встречи: планетарий ATMASFERA 360, ул. Большая Васильковская 57/3.
 
Теги: фестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Знання дають спокій та силу: Projector відкрили доступ до 12 відеокурсів
Відповідальність

Знання дають спокій та силу: Projector відкрили доступ до 12 відеокурсів

18 Лютого, 2022

Уперше Projector Institute відкриває безкоштовний доступ до 12 відеокурсів факультету Humanitarium. До 17 березня будь-хто може переглянути один, два чи всі відеокурси, скориставшись промокодом. Зараз в Україні всі шукають власний спосіб відчути твердий ґрунт під ногами....

Читати даліDetails

Gillette запускає нову рекламу до Super Bowl

Robo Dog: тизер реклами Kia ставить притулки для тварин у центрі уваги

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.