• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine

Нова рекламна кампанія Pizza Express

22 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Нова рекламна кампанія Pizza Express
Share on FacebookShare on Twitter

Британська мережа ресторанів Pizza Express запустила схему лояльності та рекламну кампанію, оскільки вона веде бренд у новому напрямку під керівництвом нещодавно призначеної директорки з маркетингу Шаді Холлівелла.

Вперше для мережі команда розробила схему лояльності «The Pizza Express Club», яка нагороджуватиме клієнтів балами за кожну куплену страву.

Запуском схеми є рекламна кампанія, озвучена коміком і випускником Peep Show Девідом Мітчеллом, який був залучений до довгострокового партнерства для підтримки маркетингових зусиль.

Створене разом із Truant London у співпраці з VB&P, нове позиціонування знаменує початок нового напрямку для бренду High Street. Реклама буде розширена на традиційних телеканалах, а також на цифрових соціальних мережах.

«Разом з усіма нашими талановитими партнерами ми оживляємо один з улюблених брендів нації», — сказала Шаді Холлівелл, головний клієнтський директор Pizza Express.

Pizza Express

«Спочатку з двома захоплюючими пропозиціями — запуском Pizza Express Club, першої програми лояльності, яка винагороджує вас щоразу, коли ви обідаєте, та нашої інноваційної упаковки для обіду».

Це перша кампанія, запущена після того, як Хеллівел приєдналася минулого року з Three UK. Вона прийшла в той час, коли бренд стояв на порозі змін після розпродажу попереднім власником Hony Capital, що принесло з собою закриття 73 з 450 торгових точок.

«Цей новий напрямок є несподіваним поворотом в історії бренду, який, сподіваємося, змусить клієнтів більш позитивно сприймати компанію», — додав Саймон Лаббетт, співзасновник і виконавчий креативний директор Truant.

«Лояльність до бренду дуже велика, тому цілком логічно ввести один із найщедріших клубів лояльності».

Джерело


Читайте також:

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.