кейс нова пошта глобал

«Нова Пошта Глобал» змінила назву і запустила нову комунікаційну платформу. «Ти можеш» — маніфест перших рекламних роликів, з яких почалася глобальна комунікація.

Складно знайти українця, який не знає про «Нову Пошту». Але про те, що в групі компаній є «Нова Пошта Глобал», яка займається міжнародною доставкою, знало вузьке коло людей. У першу чергу, це бізнес-клієнти, які шукали ефективні міжнародні логістичні рішення, — масштабувати свій бізнес за кордон, і фізичні особи, які замовляли на iHerb, AliExpress і користувалися послугою NP Shopping.

Ольга Володіна, заступниця директора з питань розробки продуктів і маркетингу «Нової Пошти Глобал» розповідає про запуск комунікаційної кампанії та про те, як це допомогло отримати приріст клієнтів більш ніж на 30%.

Ольга Володіна, заступниця директора з питань розробки продуктів і маркетингу «Нова Пошта Глобал»

Складнощі в процесі запуску нової комунікації

Ми довго готувалися до запуску. Налагоджували бізнес-процеси до такого рівня, коли гучна комунікація буде дійсно нам на руку. Адже головне — не просто розповісти про компанію, а привести до нас клієнта і залишити його в нас.

Складність полягала в тому, що не було чіткої асоціації: «Нова Пошта Глобал» — доставка по всьому світу. Якщо потрібно було відправити або отримати міжнародну посилку, купити техніку або одяг за кордоном, про «Нову Пошту Глобал» думали далеко не в першу чергу. Все ускладнювалося й тим, що на момент старту нової комунікаційної кампанії велика частка українців в принципі не уявляла можливим купувати в глобальному онлайні: хтось через незнання, хтось через страх. Люди боялися самостійно здійснювати глобальний шопінг.

Тому робота на нас чекала тривала, по всіх комунікаційних фронтах. Адже, по суті, це перша повноцінна комунікація з 2015 року.

Робота агентства, якому довірилися

Основним критерієм вибору агентства для співпраці були успішно реалізовані, інтегровані кампанії з інтелігентним, розумним креативом. Надихнувшись роботами Michurin creative agency, маркетинг-команда зробила свій вибір. З моменту першого брифу і до запуску кампанії команда агентства готувалися рівно півроку. Стільки часу знадобилося, щоб створити ідею та інструменти, які вистрілили б точно в ціль.

Може здатися, що це занадто тривалий період, але це не так. Агентству потрібно було подолати відразу кілька складних челенджів: прорекламувати компанію за допомогою цікавої, інтелектуальної комунікації, прибрати бар’єр у людей купувати в глобальному онлайні, а також зробити абсолютно нове на тому полі, де до цього ніхто нічого не робив.

Зараз, згадуючи день, коли команда Michurin презентувала ідею справжнього, глобального онлайну, я пам’ятаю, як ми всі завмерли. Ідея била чітко в ціль. Ми сиділи, слухали, і ніхто з нас не зробив жодного коментаря — таке буває вкрай рідко 🙂

Гіпотеза нереальності та стратегія бренду

Грунтуючись на аналізі даних та власному дослідженні, команда агентства припустила, що українці вважають міжнародний онлайн чимось нереальним, що хвилює і збуджує. За кордоном — інша мова, інша культура. Якщо виникнуть якісь проблеми, люди не поїдуть вирішувати їх в умовний Лондон. У реальності в Житомир вони теж, скоріше за все, не поїдуть, але, принаймні це їм здається можливим.

Звівши інсайти, агентство сформувало гіпотезу нереальності. Звідси і стратегія бренду — доводити реальність міжнародної доставки в кожному моменті.

Почнемо з імені. Перший крок — назва компанії

На початку ми вирішили змінити назву. У міжнародній доставці людей буквально лякала «міжнародність» (International). Слово Інтернешнл створювало кордони, а Глобал, навпаки, символічно їх стирало. Тому компанія «Нова Пошта Інтернешнл» трансформувалася в «Нова Пошта Глобал». Оновлена назва звучить голосніше, ближче і зрозуміліше, тому що глобальні речі стосуються всіх.

Ідея глобальності дозволила нам вийти за рамки існуючої категорії міжнародних доставок. Усі наші конкуренти грають на умовному полі міжнародності. Запропонована ідея давала можливість вийти з цієї категорії і створити нову — глобальної доставки, тим самим стати ближче клієнту.

Нова Пошта Глобал

Другий крок — запуск комунікаційної кампанії

Щоб запустити робочу комунікаційну кампанію, потрібна була проста ідея, що не перетягнула б увагу від продукту. Під це завдання найкраще підійшла платформа «Ти можеш!» — ефективний креатив від агентства Michurin. Сенс його в тому, що ти можеш купувати за кордоном так само просто і реально, як підняти ногу або закрити двері.

Щоб втілити цю ідею нативно, обрали перевірений спосіб — відеоролики в форматі живих інтерв’ю. В них люди говорять про свої звичайні можливості, які безпосередньо не пов’язані з доставкою, але саме можливості «Нова Пошта Глобал» дозволяють їх масштабувати. Почали з іміджевого ролика-маніфесту, а продовжили серією продуктових роликів і нативною банерною рекламою.

Робота в полі, синергія і 7 роликів за 2 дні

Існує думка, що робота без ітерацій, перезйомки та погоджень у кілька етапів — неможлива. Але не цього разу!

У нашому випадку була синергія у всьому. Ми були присутні на знімальних змінах, всіх етапах підготовки та постпродакшну. Разом підбирали акторів, робили монтаж і озвучку. У підсумку створили 7 роликів за 2 дні! В процесі роботи я ще раз переконалася: нам пощастило працювати з командою професіоналів. Під час зйомок було налалагоджено кожну дію. Наше бачення з режисером та знімальною командою багато в чому збігалося: як вибудувати кадр, якими мають бути актори, музика, світло, і головне — що ми хочемо бачити в результаті.

За знімальний процес відповідали Adrenalin Brothers Production. Два знімальних дні пройшли з випередженням графіку, без затримок і запізнень. До слова, про музику. Для ролика-маніфесту музику написав Cape Cod.

Завдання і цілі рекламної кампанії

Одне з найскладніших завдань дісталося медійникам Dentsu Agency. Якщо раніше компанія заточувала рекламні кампанії на отримання лідів, охоплень, кліків та переходів, то цього разу завдання для медіаагентства були повністю змінені.

Мета — доставлені замовлення і збільшення оборотів.

Перш ніж розпочати рекламну кампанію, ми визначили для себе три основних цільових аудиторії:

  • фізособи — ті, хто купують за кордоном;
  • фізособи, хто отримують або відправляють міжнародні посилки;
  • бізнес-аудиторія.

На них зосередили таргетинг.

Також на старті домовилися, що вимірювати кампанію тільки переглядами, кліками та реєстрацією нових клієнтів неефективно. Часто буває, що новий клієнт прийде, зареєструється, але ніяких дій у подальшому не зробить. Тому визначили показник результату — збільшення оборотів. Це складне завдання, нам довелося «помучити» медіаагентство.

Фінальні цифри

В результаті рекламна кампанія отримала вибуховий ефект: за перші 3 тижні вдалося привести в компанію більше 30% нових бізнес-клієнтів. Вийшло залучити зацікавлену аудиторію, яка після реєстрації почала активно робити замовлення. В цілому, кількість нових клієнтів значно збільшилася.

Показники зростання кількості клієнтів:

  • В2В-напрямок — приріст на 34%;
  • експорт фізичних осіб — приріст на 62%;
  • iHerb — приріст на 47%;
  • NP Shopping — приріст на 44%;
  • AliExpress — приріст на 34%.
Ти можеш купувати на iHerb з Nova Poshta Global
Ти можеш експортувати та імпортувати вантажі з Nova Poshta Global
Ти можеш продавати ти відправляти за кордон з Nova Poshta Global
Ти можеш продавати та відправляти за кордон з Nova Poshta Global
Ти можеш купувати онлайн за кардоном з Nova Poshta Global
Ти можеш купувати онлайн за кардоном з Nova Poshta Global

Детальніше про кейс кампанії можна також прочитати тут.


Читайте також: Fedoriv Agency разом з режисером стрічки «Мої думки тихі» Антоніо Лукічем створили нову рекламну кампанію для «Нової Пошти»: про коробки, про людей, про те, як «просто доставка» стала частиною життя.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...

Як вгадати найкрутіший лайфхак Чорної п'ятниці? Мозколомний тест від MAKE SENSE

Як вгадати найкрутіший лайфхак Чорної п’ятниці? Мозколомний тест від MAKE SENSE

Чорна п’ятниця — це неабиякий іспит для права вибору споживача. Як отримати бажане і не потонути в буремному потоці знижок? ...

Темпы роста медиаинфляции в прямой рекламе на ТВ в 2021 году снизятся — опрос Kwendi Media Audit

В рамках регулярной инициативы команда Kwendi Media Audit консолидировала прогнозы медиаинфляции в прямой рекламе на ТВ от экспертов рынка. В ...

Соціальний коментар та користувацькі дані в кампаніях Spotify

Цей сервіс вміло аналізує дані та влучно реагує на події в світі. В кампаніях Spotify є і Девід Бові, і заборонені музиканти, і чимало диваків-меломанів.