• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію

26 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію
Share on FacebookShare on Twitter

23 квiтня Нова пошта Глобал запустила свою наймасштабнішу комунікаційну кампанію, яка триватиме 4 місяці. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти про продукти і послуги доставки по всьому світу.

Чотири глобальні креативні ідеї, зйомка американської реклами, більше 3 350 ресайзів для діджиталу і вперше запуск реклами офлайн.

Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію

«Ця рекламна кампанія продовжує нашу стратегію глобальності, яку ми почали минулого року. Ми продовжуємо мотивувати бізнес виходити на глобальні ринки, всіх українців — пробувати глобальний шопінг і відправляти з практично будь-якого міста України за кордон. Ми регулярно проводимо дослідження і бачимо, з якими питаннями звертаються до нас клієнти. Тому поліпшили свої продукти, і вже на основі цих поліпшень створили ідеї комунікації, за допомогою яких розповідатимемо про переваги роботи компанії», — коментує Ольга Володіна, заступниця директора з питань розробки продуктів і маркетингу Нової пошти Глобал.

Зараз стираються межі віку і доходу, які визначають поведінку клієнта. Активно освоюють онлайн-покупки як люди старшого віку, так і 16-річні студенти, у яких є банківська карта і можливість купувати речі в зарубіжних магазинах. Тому в кампанії ширше подивилися на своїх потенційних клієнтів і для кожної аудиторії створили самостійні креативні ідеї.

Розробкою ідей займалося креативне агентство Michurin.

«У креативників є правило: якщо агентство працює з клієнтом повторно, кожна наступна кампанія повинна бути на 30% цікавіше попередньої. У новій кампанії ми створили чотири глобальні креативні ідеї і 335 сюжетів для діджитал-реклами», — коментує Дмитро Логгінов, керівний директор Michurin.

Ідея 1 і 2. Почнемо глобальну експансію. Креатив для бізнес-аудиторії

Цей напрямок було розділено на дві аудиторії: підприємців малого і середнього бізнесу та представників великого бізнесу. Тому що дві схожі аудиторії по-різному сприймають роботу міжнародних логістичних компаній.

Для аудиторії МСБ зняли справжню американську рекламу. В ній розповіли, що клієнти є по всьому світу і не потрібно самому собі ставити рамки, а Нова пошта Глобал доставить будь-який вантаж під ключ. Цей ролик також створювався для запуску комунікації на ринку США.

Для великого бізнесу в створенні креативної ідеї лежить інший інсайт: бізнесменам не цікаві прості завдання, їхній драйвер — це масштабні, здавалося б, часом, недосяжні проєкти. Тому ролик адаптований до манери виступу бізнес-тренерів, які надихають на досягнення надзавдань — масштабуватись і завоювати нові ринки.

Ідея 3. Експорт — це так само просто, як доставка по країні, тільки глобальніше

Це креатив для цільової аудиторії, яка відправляє посилки та вантажі з України за кордон. Ідея комунікації в тому, щоб підкреслити недоречність складного терміну «експорт», коли ти, наприклад, хочеш передати бабусі светр в Іспанію. В компанії відмовилися від терміну «експорт» і замінили його на «глобальну доставку».

Ідея 4. Неміграційний шопінг. Креатив для аудиторії, яка їде за покупками за кордон

Кампанія стимулює людей купувати в міжнародних інтернет-магазинах. За минулий рік багато українців на власному досвіді переконалися, що купувати в глобальному онлайні безпечно і вигідно. І для цього не обов’язково їхати за кордон.

Для донесення ідей Нова пошта Глобал вирішила сфокусуватися на діджиталі. За медійне просування відповідає Dentsu Media Ukraine. Зокрема, кампанія включає банерну і відеорекламу, розміщення на майданчику Chugaister (для пропозицій клієнтам Приват24 і LiqPay), контекстну рекламу і роботу з блогерами. З нових, раніше не використаних інструментів, — Twitter (сторінка @npg_ua) і вперше буде офлайн-реклама Нової пошти Глобал.


Читайте також: Як комунікаційна кампанія допомогла отримати приріст клієнтів більш ніж на 30% — кейс Нової ношти Глобал.

Теги: Michurinвідеодоставканова поштареклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят
Ідеї

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

20 Грудня, 2024

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто...

Читати даліDetails

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

Відомі українські маркетологи та рекламісти взяли участь у рекламі Effie Awards Ukraine 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.