23 квiтня Нова пошта Глобал запустила свою наймасштабнішу комунікаційну кампанію, яка триватиме 4 місяці. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти про продукти і послуги доставки по всьому світу.
Чотири глобальні креативні ідеї, зйомка американської реклами, більше 3 350 ресайзів для діджиталу і вперше запуск реклами офлайн.

«Ця рекламна кампанія продовжує нашу стратегію глобальності, яку ми почали минулого року. Ми продовжуємо мотивувати бізнес виходити на глобальні ринки, всіх українців — пробувати глобальний шопінг і відправляти з практично будь-якого міста України за кордон. Ми регулярно проводимо дослідження і бачимо, з якими питаннями звертаються до нас клієнти. Тому поліпшили свої продукти, і вже на основі цих поліпшень створили ідеї комунікації, за допомогою яких розповідатимемо про переваги роботи компанії», — коментує Ольга Володіна, заступниця директора з питань розробки продуктів і маркетингу Нової пошти Глобал.
Зараз стираються межі віку і доходу, які визначають поведінку клієнта. Активно освоюють онлайн-покупки як люди старшого віку, так і 16-річні студенти, у яких є банківська карта і можливість купувати речі в зарубіжних магазинах. Тому в кампанії ширше подивилися на своїх потенційних клієнтів і для кожної аудиторії створили самостійні креативні ідеї.
Розробкою ідей займалося креативне агентство Michurin.
«У креативників є правило: якщо агентство працює з клієнтом повторно, кожна наступна кампанія повинна бути на 30% цікавіше попередньої. У новій кампанії ми створили чотири глобальні креативні ідеї і 335 сюжетів для діджитал-реклами», — коментує Дмитро Логгінов, керівний директор Michurin.
Ідея 1 і 2. Почнемо глобальну експансію. Креатив для бізнес-аудиторії
Цей напрямок було розділено на дві аудиторії: підприємців малого і середнього бізнесу та представників великого бізнесу. Тому що дві схожі аудиторії по-різному сприймають роботу міжнародних логістичних компаній.
Для аудиторії МСБ зняли справжню американську рекламу. В ній розповіли, що клієнти є по всьому світу і не потрібно самому собі ставити рамки, а Нова пошта Глобал доставить будь-який вантаж під ключ. Цей ролик також створювався для запуску комунікації на ринку США.
Для великого бізнесу в створенні креативної ідеї лежить інший інсайт: бізнесменам не цікаві прості завдання, їхній драйвер — це масштабні, здавалося б, часом, недосяжні проєкти. Тому ролик адаптований до манери виступу бізнес-тренерів, які надихають на досягнення надзавдань — масштабуватись і завоювати нові ринки.
Ідея 3. Експорт — це так само просто, як доставка по країні, тільки глобальніше
Це креатив для цільової аудиторії, яка відправляє посилки та вантажі з України за кордон. Ідея комунікації в тому, щоб підкреслити недоречність складного терміну «експорт», коли ти, наприклад, хочеш передати бабусі светр в Іспанію. В компанії відмовилися від терміну «експорт» і замінили його на «глобальну доставку».
Ідея 4. Неміграційний шопінг. Креатив для аудиторії, яка їде за покупками за кордон
Кампанія стимулює людей купувати в міжнародних інтернет-магазинах. За минулий рік багато українців на власному досвіді переконалися, що купувати в глобальному онлайні безпечно і вигідно. І для цього не обов’язково їхати за кордон.
Для донесення ідей Нова пошта Глобал вирішила сфокусуватися на діджиталі. За медійне просування відповідає Dentsu Media Ukraine. Зокрема, кампанія включає банерну і відеорекламу, розміщення на майданчику Chugaister (для пропозицій клієнтам Приват24 і LiqPay), контекстну рекламу і роботу з блогерами. З нових, раніше не використаних інструментів, — Twitter (сторінка @npg_ua) і вперше буде офлайн-реклама Нової пошти Глобал.
Читайте також: Як комунікаційна кампанія допомогла отримати приріст клієнтів більш ніж на 30% — кейс Нової ношти Глобал.