• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

2 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках
Share on FacebookShare on Twitter

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в креативній агенції Michurin.

Nova Poshta Global — це компанія з міжнародної доставки, яка з 2015 року доставляє товари з майже усього світу. Та, незважаючи на стрімкий зріст попиту на купівлю в інтернеті, у міжнародній доставці залишається одна важлива проблема.

Українці полюбляють купувати в українських інтернет-магазинах, але з острахом відносяться до покупок на міжнародних онлайн-майданчиках. У компанії провели дослідження, у яких майже 90% опитаних вказували на страх. Вони боялися, що прийде не те замовлення, що замовлення не прийде взагалі і вони втратять свої кошти, що іноземний продавець отримає доступ до їхньої картки та інше. Ці базові страхи компанія вирішила нівелювати: змінити напрям комунікації та зруйнувати бар’єр купівлі в міжнародному онлайні. За розробкою нової комунікаційної платформи звернулися до агентства Michurin.

В Michurin почали аналізувати та шукати реальну причину страху українців перед закордонним онлайном. І знайшли — це нереальність. Люди вважають міжнародний онлайн більш нереальним і бентежним, бо інша мова, інша культура і, якщо виникнуть проблеми, ти не поїдеш вирішувати їх в умовний Лондон. У Житомир ти теж не поїдеш, але ти хоча б маєш можливість.

«Нереальність провокує тривогу. Без досліджень зрозуміло, що ми живемо в аномально неспокійному році. Переживаючи підвищений рівень зовнішньої тривоги, люди не готові відчувати додатковий тривожний тиждень, очікуючи доставку. Звівши інсайти та контекст до купи, в агенції сформували нову стратегію бренду — доводити реальність міжнародної доставки у кожному моменті», — коментує Сергій Михайлов, Creative Group Head Michurin Agency.

Першим кроком стала зміна назви компанії

У міжнародній доставці людей буквально лякала «міжнародність» (International), яка ставила умовні кордони. Тому її прибрали та замінили на глобальність. Бренд Nova Poshta Global став звучати зрозуміліше, бо глобальні речі стосуються абсолютно усіх.

«Слово International у попередній назві створювало кордони та обмеження, а Global навпаки символічно їх стирає. Цим і займається Nova Poshta Global — робить весь світ доступним для українців. Компанія дає можливість українцям купувати глобально, створювати свій бізнес глобально, відправляти/отримувати посилки по всіх куточках світу», — коментує Ольга Володіна, заступниця директора з питань розробки продуктів та маркетингу Nova Poshta Global.

Другим кроком став запуск нової комунікаційної кампанії

Вона розпочинається іміджевим роликом, який закликає українців розширювати свої можливості та жити глобально: «купуй глобально — живи глобально!». Саме такий слоган якнайкраще підкреслює те, що для українців тепер увесь світ доступний.

Для підтвердження реальності глобального онлайн-шопінгу, в Michurin розробили ідею продуктових роликів із меседжем «ти можеш». У них показано, що реальне життя складається з простих речей, які відбуваються легко і не потребують зусиль. Тепер ти можеш купувати за кордоном так само просто і реально, як підняти ногу чи зачинити двері. Так і Nova Poshta Global перетворила глобальний онлайн шопінг на просту справу — тепер це так само просто, як випити чашку кави.

Також треба зазначити, що важливим завданням було максимально нативно втілити ролики — зробити їх настільки реальними, щоб з перших секунд перегляду не виникало думки про рекламу. За створення роликів відповідав продакшн Adrenalin Brothers.

Далі — з тими ж героями роликів запустили діджитал-банери, які привертають увагу тим, що дають зрозуміти: банер дуже легко проігнорувати, як і легко купувати та продавати онлайн.

«Оновлена назва і обраний напрям комунікації вдало передають наші можливості, переваги і амбіції. Nova Poshta Global: купуй глобально — живи глобально. Це саме те, про що ми хочемо сьогодні сказати кожному українцю. На наш погляд, це та ідея, яка допоможе поступово стирати кордони і без побоювань починати користуватись перевагами глобального світу», — додає Ольга Володіна.

Тепер у кожному моменті комунікації Nova Poshta Global доводить реальність міжнародного онлайну і робитиме це й надалі, поки українці не почнуть купувати за кордоном так само спокійно та звично, як в українському онлайні.


Читайте також: команда GOLUBi GROUP створила нову спільноту «Рибстерів».

Теги: Michurinбрендингкреативмаркетинг і комунікаціїнова пошта

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.