Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в креативній агенції Michurin.

Nova Poshta Global — це компанія з міжнародної доставки, яка з 2015 року доставляє товари з майже усього світу. Та, незважаючи на стрімкий зріст попиту на купівлю в інтернеті, у міжнародній доставці залишається одна важлива проблема.

Українці полюбляють купувати в українських інтернет-магазинах, але з острахом відносяться до покупок на міжнародних онлайн-майданчиках. У компанії провели дослідження, у яких майже 90% опитаних вказували на страх. Вони боялися, що прийде не те замовлення, що замовлення не прийде взагалі і вони втратять свої кошти, що іноземний продавець отримає доступ до їхньої картки та інше. Ці базові страхи компанія вирішила нівелювати: змінити напрям комунікації та зруйнувати бар’єр купівлі в міжнародному онлайні. За розробкою нової комунікаційної платформи звернулися до агентства Michurin.

В Michurin почали аналізувати та шукати реальну причину страху українців перед закордонним онлайном. І знайшли — це нереальність. Люди вважають міжнародний онлайн більш нереальним і бентежним, бо інша мова, інша культура і, якщо виникнуть проблеми, ти не поїдеш вирішувати їх в умовний Лондон. У Житомир ти теж не поїдеш, але ти хоча б маєш можливість.

«Нереальність провокує тривогу. Без досліджень зрозуміло, що ми живемо в аномально неспокійному році. Переживаючи підвищений рівень зовнішньої тривоги, люди не готові відчувати додатковий тривожний тиждень, очікуючи доставку. Звівши інсайти та контекст до купи, в агенції сформували нову стратегію бренду — доводити реальність міжнародної доставки у кожному моменті», — коментує Сергій Михайлов, Creative Group Head Michurin Agency.

Першим кроком стала зміна назви компанії

У міжнародній доставці людей буквально лякала «міжнародність» (International), яка ставила умовні кордони. Тому її прибрали та замінили на глобальність. Бренд Nova Poshta Global став звучати зрозуміліше, бо глобальні речі стосуються абсолютно усіх.

«Слово International у попередній назві створювало кордони та обмеження, а Global навпаки символічно їх стирає. Цим і займається Nova Poshta Global — робить весь світ доступним для українців. Компанія дає можливість українцям купувати глобально, створювати свій бізнес глобально, відправляти/отримувати посилки по всіх куточках світу», — коментує Ольга Володіна, заступниця директора з питань розробки продуктів та маркетингу Nova Poshta Global.

Другим кроком став запуск нової комунікаційної кампанії

Вона розпочинається іміджевим роликом, який закликає українців розширювати свої можливості та жити глобально: «купуй глобально — живи глобально!». Саме такий слоган якнайкраще підкреслює те, що для українців тепер увесь світ доступний.

Для підтвердження реальності глобального онлайн-шопінгу, в Michurin розробили ідею продуктових роликів із меседжем «ти можеш». У них показано, що реальне життя складається з простих речей, які відбуваються легко і не потребують зусиль. Тепер ти можеш купувати за кордоном так само просто і реально, як підняти ногу чи зачинити двері. Так і Nova Poshta Global перетворила глобальний онлайн шопінг на просту справу — тепер це так само просто, як випити чашку кави.

Також треба зазначити, що важливим завданням було максимально нативно втілити ролики — зробити їх настільки реальними, щоб з перших секунд перегляду не виникало думки про рекламу. За створення роликів відповідав продакшн Adrenalin Brothers.

Далі — з тими ж героями роликів запустили діджитал-банери, які привертають увагу тим, що дають зрозуміти: банер дуже легко проігнорувати, як і легко купувати та продавати онлайн.

«Оновлена назва і обраний напрям комунікації вдало передають наші можливості, переваги і амбіції. Nova Poshta Global: купуй глобально — живи глобально. Це саме те, про що ми хочемо сьогодні сказати кожному українцю. На наш погляд, це та ідея, яка допоможе поступово стирати кордони і без побоювань починати користуватись перевагами глобального світу», — додає Ольга Володіна.

Тепер у кожному моменті комунікації Nova Poshta Global доводить реальність міжнародного онлайну і робитиме це й надалі, поки українці не почнуть купувати за кордоном так само спокійно та звично, як в українському онлайні.


Читайте також: команда GOLUBi GROUP створила нову спільноту «Рибстерів».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»