Нова автоматизація промо-акцій на Future Lab зацікавила топових гравців FMCG-галузі

IT рішення з автоматизації промо-акцій від компаній Pointer Agency та Sales’Up викликало жвавий інтерес на конференції Future Lab, яку організувала комунікаційна група Dentsu Aegis Network Ukraine.

PR компанія Pointer Agency та розробник CRM рішень для FMCG ІТ компанія Sales’Up спільно розробили та презентували ринку унікальну комплексну систему з проведення та автоматизації національних промо-кампаній, розіграшів та спеціальних маркетингових акцій.

Представників ринку у першу чергу зацікавили конкурентні переваги використання нового спеціалізованого програмного забезпечення перед традиційним способом проведення промо-кампаній. А також можливість управління кампанією в реальному часі в контексті кампаній конкурентів.

«У нас є великий досвід в проведенні різноманітних промо усіх масштабів. Ми використали його для підготовки продукту, який зможе відчутно змінити управління кампанією та провести її максимально ефективно. Судячи вже з першої презентації нашого продукту для представників ринку та з проявленого інтересу, ми попали в десятку з нашою пропозицією», – сказала засновник Pointer Agency Олеся Стойко.

«Разом з Pointer Agency ми використовуємо онлайн і офлайн канали комунікації для того, щоб вести діалог компанії з її клієнтами і вибудовувати з ними довгострокові стосунки. Наш продукт дозволяє побудувати взаємодію між вашим брендом і споживачем, створити базу даних з повною інформацією про вашого клієнта, вибудувати з ним тісні стосунки і замкнути цикл покупкою і ростом продажів», – додав Олександр Андронік, управляючий партнер компанії Sales’Up.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.