Нова автоматизація промо-акцій на Future Lab зацікавила топових гравців FMCG-галузі

IT рішення з автоматизації промо-акцій від компаній Pointer Agency та Sales’Up викликало жвавий інтерес на конференції Future Lab, яку організувала комунікаційна група Dentsu Aegis Network Ukraine.

PR компанія Pointer Agency та розробник CRM рішень для FMCG ІТ компанія Sales’Up спільно розробили та презентували ринку унікальну комплексну систему з проведення та автоматизації національних промо-кампаній, розіграшів та спеціальних маркетингових акцій.

Представників ринку у першу чергу зацікавили конкурентні переваги використання нового спеціалізованого програмного забезпечення перед традиційним способом проведення промо-кампаній. А також можливість управління кампанією в реальному часі в контексті кампаній конкурентів.

«У нас є великий досвід в проведенні різноманітних промо усіх масштабів. Ми використали його для підготовки продукту, який зможе відчутно змінити управління кампанією та провести її максимально ефективно. Судячи вже з першої презентації нашого продукту для представників ринку та з проявленого інтересу, ми попали в десятку з нашою пропозицією», – сказала засновник Pointer Agency Олеся Стойко.

«Разом з Pointer Agency ми використовуємо онлайн і офлайн канали комунікації для того, щоб вести діалог компанії з її клієнтами і вибудовувати з ними довгострокові стосунки. Наш продукт дозволяє побудувати взаємодію між вашим брендом і споживачем, створити базу даних з повною інформацією про вашого клієнта, вибудувати з ним тісні стосунки і замкнути цикл покупкою і ростом продажів», – додав Олександр Андронік, управляючий партнер компанії Sales’Up.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...

Burger King за допомогою малюнків нагадав публіці, якою є зона покриття кожного ресторану

Споживачам було запропоновано створити власну інтерпретацію тих геометричних фігур, які утворює зона покриття кожного ресторану.