Ностальгическая автореклама. Часть первая – "жужик в прериях".

Образцы многолетнего советского автопрома еще и сейчас массово встречаются на наших улицах. Некоторые разработки производятся до сих пор.

Мы не будем обсуждать технические достоинства этих автомобилей  – они всем хорошо известны. При этом советский автопром пытался на полном серьезе завоевать изрядную долю мирового рынка. Речь опять не не идет о “братских странах” – от Монголии до Анголы – там наших машинок хватало, тем более, что львиная доля их посталялась бесплатно, в качестве “дружеской помощи” или в обмен на ценнейшее сырье (например,хлопковый шрот для комбикормов – это прекрасно описано у Виктора Конецкого).

Но советский автопром пытался всерьез прорваться на западные рынки. И здесь без рекламы уже было не обойтись.

Мы начинаем цикл публикаций образцов рекламы советского автопрома. И разделяем его по маркам автомобилей.

Первая публикация посвящена автомобилям ЗАЗ. Просто любуйтесь

Фото http://www.vintag.es/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...