Ночь в галерее, чтобы быть первыми

 Необычную ночёвку организовало агентство ubi bene. Счастливый билет Airbnb вытянули шесть путешественников из разных стран, которые подписаны на новостную рассылку онлайн-площадки и сумели убедить организаторов шопинг-тура в том, почему именно им важно провести эту ночь в Лафайет.

1421138334542 991125 - Ночь в галерее, чтобы быть первыми

Гостям начиная с 20.00 шестого января были предоставлены услуги высшего класса, включая ужин и завтрак, персонального консультанта по покупкам и удобные кровати прямо под стеклянным куполом, созданным в 1912 г. и сделавшим этот универмаг одним из символов Парижа.

1421138334842 321021 - Ночь в галерее, чтобы быть первыми

 

 

 

 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.