Жанр трилерів завжди був популярним і продовжує втримувати свої позиції й зараз. Цей жанр може похвалитися і книгами-бестселерами, і фільмами-блокбастерами, і популярними телесеріалами. А тепер на всіх великих платформах подкастів з’явився ще один оригінальний аудіосеріал в цьому жанрі, створений автомобілебудівною компанією. Nissan записала цей подкаст-трилер спільно з медійною компанією VICE, щоб привернути увагу до своєї моделі Nissan Juke, точніше до її спецверсії Enigma.
Аудіосеріал The Enigma Thrillers був написаний французьким письменником Фабрісом Коленом. Впродовж п’яти епізодів група спецагентів розслідує ряд інцидентів, які на перший погляд ніщо не об’єднує. Але питань поступово виникає все більше, а заплутаний сюжет веде слухача за собою у подорож Європою.
Рушієм дійства (та ідеальним інструментом для виконання місії) виступає, звісно, автомобіль Nissan Juke Enigma, який і надихнув на створення цього подкасту.
Компанія стверджує, що аудіосеріал є цілком логічним рішенням для запуску нової моделі автомобіля, оскільки цільова аудиторія цього бренда – освічені та допитливі користувачі, які знаються на техніці, цінують якість і знаходять час для своїх хобі. Тобто такі люди, які слухають подкасти. Тому Nissan і вирішила створити подкаст-трилер, залучивши до цього компанію VICE, щоб скористатися її досвідом та креативністю в медіасфері.
Антигерой у «шпигунському світі»
Конан Ван, виконавчий креативний директор Nissan United, пояснив задум так: «Ми хотіли знайти підхід до ширшої групи людей за допомогою дійсно захопливого сторітелінгу та подкастів, популярність яких невпинно йде вгору. Головне тут – залучення нових форм медіаспоживання, які несуть в собі величезний креативний потенціал».
Почалася ця історія ще в 2019 році із випуском нового Nissan Juke, для якого була створена «креативна платформа спецагентів та підземних бункерів». Відповідно Nissan Juke Enigma у цьому «шпигунському світі» цілком природно посів місце харизматичного антигероя.
Мета аудіосеріалу The Enigma Thrillers – показати всі ці якості Nissan Juke Enigma та запросити слухачів у подорож, де їх цікавість буде винагороджено. І, що дуже важливо, така презентація моделі автомобіля не повинна була сприйматися як маркетинг.
The Enigma Thrillers можна буде послухати п’ятьма мовами на всіх великих платформах подкастів і на сайті медійної компанії VICE: https://www.vice.com/en_uk/partners/nissan/home.
Ідея екшену та опанування різних художніх жанрів давно вже не дають спокою автомобілебудівникам.