Ніч рекламожерів 2020

26 грудня відбудеться Ніч рекламожерів 2020. Вперше за 40 років Шоу буде показано в форматі онлайн.

«Ніч Рекламожерів» — нічний нон-стоп показ рекламних роликів із найбільшої в світі приватної колекції цінителя рекламної майстерності — Жана Марі Бурсіко.

На відміну від фестивальних показів (як-от Шедеври Cannes Lions), підбірка Жана Марі Бурсіко базується суто на його особистих уподобаннях. Правда, судячи з багаторічної історії Ночі рекламожерів, уподобання мсьє Бурсіко співпадають із оцінками більшості знавців та поціновувачів рекламного креативу.

Щорічно Жан Марі Бурсіко особисто формує нову унікальну програму з вражаючими, екзотичними, сміливими або навіть зухвалими роликами зі всього світу. Поєднуючи, здавалося б, дуже різні ролики, думки, ідеї, він зі шматочків рекламної мозаїки складає цільну картину світу, своєрідний відбиток історії та культури людства.

Глядачі шестигодинного шоу побачать 400 рекламних роликів.

Вже 40 років творець Ночі рекламожерів пропонує забути про бізнес і насолодитися художньою стороною реклами. Ніч рекламожерів об’єднує справжніх рекламних ентузіастів та любителів яскравих шоу.

Квитки на Ніч рекламожерів 2020 доступні на concert.ua.

Ніч рекламожерів 2020

А ми нагадуємо, що 15 грудня відбудеться сьома щорічна освітня подія для лідерів маркетингу у фармацевтиці та сфери охорони здоров’я — Healthcare Creative Forum. Відкриватиме форум, який пройде цього року онлайн, офіційний представник фестивалю креативності Cannes Lions в Україні Ірина Кузнєцова. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...