26 грудня відбудеться Ніч рекламожерів 2020. Вперше за 40 років Шоу буде показано в форматі онлайн.
«Ніч Рекламожерів» — нічний нон-стоп показ рекламних роликів із найбільшої в світі приватної колекції цінителя рекламної майстерності — Жана Марі Бурсіко.
На відміну від фестивальних показів (як-от Шедеври Cannes Lions), підбірка Жана Марі Бурсіко базується суто на його особистих уподобаннях. Правда, судячи з багаторічної історії Ночі рекламожерів, уподобання мсьє Бурсіко співпадають із оцінками більшості знавців та поціновувачів рекламного креативу.
Щорічно Жан Марі Бурсіко особисто формує нову унікальну програму з вражаючими, екзотичними, сміливими або навіть зухвалими роликами зі всього світу. Поєднуючи, здавалося б, дуже різні ролики, думки, ідеї, він зі шматочків рекламної мозаїки складає цільну картину світу, своєрідний відбиток історії та культури людства.
Глядачі шестигодинного шоу побачать 400 рекламних роликів.
Вже 40 років творець Ночі рекламожерів пропонує забути про бізнес і насолодитися художньою стороною реклами. Ніч рекламожерів об’єднує справжніх рекламних ентузіастів та любителів яскравих шоу.
Квитки на Ніч рекламожерів 2020 доступні на concert.ua.
А ми нагадуємо, що 15 грудня відбудеться сьома щорічна освітня подія для лідерів маркетингу у фармацевтиці та сфери охорони здоров’я — Healthcare Creative Forum. Відкриватиме форум, який пройде цього року онлайн, офіційний представник фестивалю креативності Cannes Lions в Україні Ірина Кузнєцова.