25 жовтня в Києві у кінотеатрі «Планета Кіно» (River Mall) пройде магічне та захоплююче міжнародне шоу – Ніч рекламожерів 2019. На глядачів чекає нова феноменальна програма «Every Year is a Rebirth» від талановитого любителя реклами Жана Марі Бурсіко.

Ніч рекламожерів пропонує вам поринути в світ реклами всього за одну ніч. Вже майже 40 років автор шоу Жан Марі Бурсіко щорічно формує нову унікальну програму з вражаючими, екзотичними, сміливими, або навіть зухвалими роликами зі всього світу.

Не хочемо спойлерити забагато, адже на 39-й Ночі будуть творитися справжні дива і відкриються великі таємниці, проте заради інтриги відкриємо трошки наше закулісся. Тож, барабанна дріб, на Ночі рекламожерів 2019 ви здивуєтесь чому курка стала новим трендом в рекламі, побачите Snoop Dogg на розслабоні з Klarna, замислитесь скільки жінок краще мати – одну чи дві разом з крекерами Twinz, з’ясуєте чим займаються меблі, коли вас немає вдома, з IKEA та дізнаєтесь інструкцію як приручити дракона разом з O Baticário, а також багато іншого.

Тема цьогорічної Ночі рекламожерів Жана Марі Бурсіко здобула назву «Every Year is a rebirth», проте магія на вас очікує не тільки у рекламі, але й в усій програмі. Ви зможете насолодитися такими веселощами як фотозони, розіграші, нетворкінг, а також зможете надихнутися, отримати нові знайомства та неймовірні спогади.

Ніч рекламожерів 2019 – подія не схожа на будь-яку іншу. Це – чудова можливість для збагачення свого бачення про рекламу і отримання мотивації, а також шанс насолодитись приємною компанією і зарядитись позитивними емоціями.

Квитки вже у продажу на planetakino.ua.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.