Nebo ideas agency проведуть онлайн-лекцію про креативність на платформі CASES

16 квітня спільно з креативним партнером Nebo ideas agency ми зануримось у саме серце креативності. Рушійної сили реклами, її серця та душі. Прослідкуємо весь життєвий шлях креативної ідеї — від її зачаття до народження і розповсюдження в маси. А ще поговоримо про тих, хто творить ідеї, — креаторів та креативних директорів. Про те, як розпізнати креатора в собі, як надати йому сил і підкорити творчою енергією світ.

Лекція проходитиме на креативній платформі CASES. Реєстрація доступна за посиланням.

Лекцію проводить Олег Киселиця — креативний партнер Nebo ideas agency.

Олег має більше 100 нагород, серед яких Effie (Grand Prix, 5 Gold), Eurobest, Golden Drum, KIAF, ADC Ukraine, White Square. Працював з Procter&Gamble, Mondelez, Bayadera Group, Beer Point, КЮЗ, ПУМБ, АВК, Lesaffre.

Про що йтиме мова:

  • чому заздрість у креативі — це добре;
  • покрокове дослідження ідеального креативу для реклами;
  • хто такі креативні директори і чому вони рептилоїди;
  • як не стати рептилоїдом, якщо ти став креативним директором;
  • роль хобі в креативі і як придумувати не тільки про комікси;
  • скільки коштує креатив насправді і чи варто за нього платити.

Буде цікаво:

  • креаторам
  • маркетинг-директорам
  • копірайтерам
  • дизайнерам.
(CASES)-Nebo ideas agency

Читайте також: Організація INSCIENCE запустила онлайн-курс про психічне здоров’я з погляду науки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.