• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Наука, мистецтво та соціальний активізм: кампанії до Дня Землі 2020

22 Квітня, 2020
Час прочитання: 8 хв.
A A
кампанії до Дня Землі 2020
Share on FacebookShare on Twitter

День Землі, 22 квітня, — це час висловити свою пошану матінці-планеті. Його вперше провели у 1970 році, що стало початком сучасного екологічного руху. І сьогодні, у 2020-му, ми відзначаємо ювілейний 50-й День Землі. У 2020 році відбулося чимало подій, які не могли не привернути увагу до стану планети: спалах пандемії, лісові пожежі, пошесть сарани і хто знає, що ще чекає на нас.

З огляду на нинішню ситуацію, практично всі заходи з нагоди Дня Землі 2020 було перенесено у формат онлайн. Зокрема, організація Earth Day зараз проводить «найбільшу в світі онлайн-конференцію з питань клімату», яка триває з 20 по 25 квітня. На її сайті є навіть мапа з онлайн-трекером, на яку, на додачу до головної події, нанесено місця проведення ще 584 менших заходів, ініційованих компаніями, інфлюенсерами та групами активістів з усього світу. А організація Earth Day Live 2020 (не плутати!) проводить триденний форум за участю відомих активістів: від політиків (Альберт Ґор) до акторів (Хоакін Фенікс).

Ми знайшли для вас креативні кампанії до Дня Землі 2020, на які варто звернути увагу.

Earth Day Initiative

Кампанія «Together We Can» ставить за мету переконати кожного змінити бодай одну річ в своєму житті, щоб у 50-ту річницю Дня Землі зменшити ту роль, яку кожен з нас відіграє у зміні клімату. Це може бути перехід на відновлювані джерела енергії, уникання викидання їжі чи підтримка природозахисних ініціатив, як урядових, так і корпоративних. Відвідувачам сайту пропонується на вибір п’ять варіантів урочистої обіцянки планеті або ж можливість скласти власний варіант.

Джон Опперманн, виконавчий директор організаціїEarth Day Initiative, зазначив, що проблема людської психології полягає в тому, що, якщо скласти список зі 100 речей, які слід зробити, люди не зроблять жодної з них. Тому кампанія «Together We Can» пропонує простіший підхід і каже: «Ось одна річ, з якої ви могли б почати».

Earth Day Network

Організація Earth Day Network створила серію щоденних мікро-челенджів #BendTheCurve, які тривали з 1 до 22 квітня.

It’s April 1st, but this is no joke — we’re issuing a daily micro challenge for you to take, every day, wherever you are, to help fight our climate crisis while you might be staying home to #bendthecurve.

Are you ready for 22 days of the #EarthDay #Challenge? pic.twitter.com/LCJDdTUeiu

— EARTHDAY.ORG (@EarthDay) April 1, 2020

Такі челенджі – кмітливе рішення, адже вони водночас інформують і про організацію, і про проблему, яка розглядається. Кожен мав можливість взяти участь в такій креативній кампанії, не виходячи з дому.

Ще один проєкт цієї ж організації – Artists for the Earth – має на меті налагодження зв’язків з митцями та мистецькими організаціями світу. Така співпраця покликана відкрити діалог про проблеми довкілля і, зокрема, зміну клімату. Ця кампанія охоплює всі види мистецтва та медіа: від балету до фотографії та кінематографу. Ті роботи, що торкаються ключових питань екології, публікуються на сайті кампанії.

кампанії до Дня Землі 2020
Художник – Луїс Альфонсо Ореллана

World Wildlife Fund

Всесвітній фонд дикої природи цього тижня в соцмережах проводить діджитал-кампанію під назвою #ArtforEarth. Фонд пропонує людям створювати мистецькі роботи, які покажуть важливість природи для них, те, як вона їх надихає і яке значення має для кожної людини особисто. Фонд запрошує всіх поділитися цими роботами у Instagram чи Facebook, додавши до них теги Фонду та #ArtForEarth.

Кожен день тижня має свою тему для творчості:

  • понеділок – дика природа;
  • вівторок – прісна вода;
  • середа (День Замлі) – єдина планета;
  • четвер – їжа;
  • п’ятниця – ліси;
  • субота – клімат;
  • неділя – океани.

'Sacred Spring' by Tamsin Abbott, UK stained glass artist influenced by nature and the world of myth and fairytale #womensart pic.twitter.com/ILqEtuGRr4

— #WOMENSART (@womensart1) April 14, 2017

Vue zoomée#drawing #dotwork #ink #heropen #tats #watercolor #tattoos #painting #artist #art #canvas #illustration #arts #paint #gallery #painter #peintre #artoftheday #inspiration #lyon #frenchart #frenchartist #ecoart #artforearth #extinction #ecology pic.twitter.com/birbVZFKDp

— Askel Illustration (@Max_Font) July 3, 2019
https://twitter.com/architkapoor/status/1046274162820632576

NASA

Коли мова заходить про Землю в цілому, то перший образ, який спаде будь-кому на думку, буде, імовірно, взятий з фотографій NASA. Цього року космічна агенція вирішила до Дня Землі 2020 поєднати науку з мистецтвом. Тому художниця Дженні Моттар, яка співпрацює з NASA, створила ряд постерів, присвячених нашій планеті. Завантажити їх можна тут.

кампанії до Дня Землі 2020

Втім, постерами справа не обмежується. Оскільки всі зараз сидять вдома, щоб уникнути зараження, NASA вирішила об’єднати людей, проводячи цього тижня віртуальні події, ведучи трансляції та надаючи онлайн-ресурси, щоб відзначити 50-й День Землі. Космічна агенція підготувала набір онлайн-інструментів, які доповнюють собою добірку Earth Day at Home, куди входять відео, анкети, постери та багато іншого. Докладніше з усім цим можна ознайомитися тут.

Legends of Learning

Освітній портал Legends of Learning пропонує до Дня Землі 2020 безкоштовний доступ до шести навчальних онлайн-ігор. Ці ігри стануть в пригоді вчителям та батькам, які до Дня (чи Тижня) Землі намагаються пояснити дітям, як все працює у природі та що собою являють проблеми довкілля.

кампанії до Дня Землі 2020

Це – лише мала частина бібліотеки навчальних ігор, які покликані допомогти школярам 3–8 класів з вивченням основ біології, фізики та астрономії. Кожна гра розрахована на 10-15 хвилин, і вчителі можуть таким чином пожвавити навчальний процес.

Apple

Компанія Apple випустила короткометражний мультфільм про семирічного хлопчика, якому батьки розповідають про планету Земля. Ідея полягає в тому, що наскільки діти є малими з точки зору дорослих, настільки ж і всі люди є крихітними з точки зору планети. І якщо наше усвідомлення домівки починається з рідної оселі, то у ширшій перспективі Земля – наш справжній дім.

Для того, щоб переглянути мультфільм, потрібна підписка на Apple TV+, але з трейлером можна ознайомитись і так.

Microsoft

Компанія випустила добірку тематичних фото, щоб ті, хто на День Землі хоче помилуватися природою, могли це зробити хоча б за допомогою персоналізації Windows 10. Завантажити їх можна тут.

кампанії до Дня Землі 2020

Robin Wood

А от німецька природозахисна організація Robin Wood опублікувала до Дня Землі 2020 похмуріші картини. Таким чином вона проілюструвала ту шкоду, якої лісам завдає тваринництво. Креатори обіграли той момент, що випалена лісова земля візуально нагадує м’ясо, якщо дивитися здалека. Тобто в око одразу впадає контраст між кулінарною насолодою та руйнацією.

Ibotta та бренди-партнери (Nestlé, Danone та інші)

Кампанії до Дня Землі – це не лише соціальні ролики та принти. Наприклад, Nestlé, Danone та Post поповнили список брендів (числом понад 20), які приєдналися до кампанії Ibotta. Цей мобільний додаток для шопінгу вирішив до Дня Землі врятувати дерева від перетворення на акційні купони. Як показує статистика, щороку 13 мільйонів дерев йдуть на виробництво паперу, щоб надрукувати на ньому акційні купони. Але люди реально використовують менше 1% таких спецпропозицій. Тобто мільйон дерев було повалено даремно!

кампанії до Дня Землі 2020

Тому додаток Ibotta пропонує залишити купони лише в цифровому вигляді. А також він спільно з некомерційною організацією Trees for the Future ставить за мету компенсувати вирубку лісів заради якихось купонів, саджаючи нові дерева замість повалених. На сайті Ibotta можна побачити «трекер дерев», який показує, наскільки вони просунулися у своєму завданні посадити не менше мільйона дерев протягом наступного місяця.

кампанії до Дня Землі 2020

Eden Reforestation Projects

Таку ж мету обрала для себе міжнародна організація Eden Reforestation Projects, яка бореться з бідністю та відновлює ліси Мадагаскару, Гаїті, Непалу, Індонезії, Мозамбіку, Кенії та ряду інших країн. Вона вже посадила понад 300 мільйонів дерев, а до 50-го Дня Землі вирішила провести «маленьку» кампанію. У ній організація питає: «Що можна купити за три долари?» І показує, що в різних куточках планети ця сума має різну купівельну спроможність.

кампанії до Дня Землі 2020

В США за три долари можна купити чашку кави, гамбургер чи галон бензину. Але у країнах, де ця організація відновлює ліси, три долари – це денна зарплата. За три долари там можна нагодувати родину з шести осіб чи посадити 30 дерев.

По-своєму відзначають День Землі 2020 й бренди модного одягу, намагаючись реабілітувати індустрію моди в плані екології.

Ralph Lauren

До 50-го Дня Землі цей бренд запустив кампанію Ralph Lauren Earth Polo, розпочавши виробництво нової тканини з перероблених пластикових пляшок. А фарбують цю тканину без використання води. В ході цієї кампанії бренд має намір до 2025 року пустити на повторну переробку 170 мільйонів пластикових пляшок, зібраних зі сміттєзвалищ та виловлених з океанів.

https://www.instagram.com/p/B_NB4WuhFFc/

Pangaia

А бренд Pangaia в рамках кампанії Earth Day Every Day випустив у продаж футболки, які містять 20% волокна з морських водоростей (решта 80% – натуральна бавовна). Також бренд спільно з платформою SeaTrees саджає одне мангрове дерево за кожну продану одиницю товару.

https://www.instagram.com/p/B-198Rhgqkm/

Hyundai

День Землі 2020 компанія Hyundai відзначила челенджем у соцмережах. Щоб пролити світло на зміну клімату, вона пропонує учасникам зробити селфі у повній темряві, лише у світлі спалаху камери (щось на кшталт Години Землі). Такі селфі публікуються у соцмережах з хештегами #DarkSelfieChallenge та #EarthDay. На автора найкращого селфі чекає приз. Переможця буде оголошено 8 травня.

Join the #darkselfie challenge and shed light on climate change. Turn off all the lights off and take a selfie but with the flash on. One small action can make a big difference.#DarkSelfieChallenge #EarthDay  #StayHome #HyundaixBTS #NEXO #selfquarantine #quarantinelife @BTS_twt pic.twitter.com/zf14UUAxJU

— Hyundai Worldwide (@Hyundai_Global) April 17, 2020

Заходи та кампанії до Дня Землі проводитимуться і в Україні. Серед них:

«День Землі 2020 LIVE»

Ця онлайн-дискусія буде присвячена пошуку нових «зелених» рішень для виходу із кліматичної кризи. Вона відбудеться 24 квітня, з 13:00 до 14:30. Спікерами будуть Уляна Супрун, екс-міністерка охорони здоров’я, Роман Пучко, співзасновник ГО «Re:Think», та Тім Седлер (Tim Sadler), один з директорів британського соціального підприємства Low Carbon Hub, спрямованого на енергетичну реформу. Вони спробують дати відповідь на такі питання:

  • Який зв’язок між пандемією, економічною і кліматичною кризами?
  • Що таке «Новий Зелений Курс» і як він може допомогти відновитися країнам після коронавірусної кризи?
  • Що таке циркулярна економіка і як її розвивати в Україні?

Earth Day Ukraine

Після того, як на час карантину команда Earth Day Ukraine перейшла на дистанційну роботу, діти співробітників, наслухавшись дорослих розмов про одноразовий пластик та засмічення планети, попросили надати і їм можливість висловитися щодо того, як врятувати наш спільний дім. Потім цією ідеєю захопилися їхні друзі та інші небайдужі дітлахи.

Таким чином розпочався відео-флешмоб «Команда з порятунку майбутнього». Долучитися до нього може кожна дитина. Для цього треба лише зняти невеличке відео, де малюк розмірковує про вплив людини на екологію і розповідає, що він зробить, коли виросте, та на що дорослі мають звернути увагу прямо зараз. Відео публікуються у соцмережах з хештегами #EarthDayUkraine та #kidsSaveTheWorld. (Загалом, дещо схоже на кампанію #WorldChildrensSay, проведену минулої осені ЮНІСЕФ.)

Пласт

Ще у березні Пласт, національна скаутська організація України, спільно із Всесвітнім фондом дикої природи (WWF Україна) запустила #PandaChallenge, який добігає кінця як раз на День Землі 2020. Щотижня на сайті організації публікувалися завдання, які учасникам потрібно було виконати та викласти відповідне фото чи відео на свою сторінку в Instagram, поставивши під дописом хештеги #PandaChallenge, #Plast_WWF_Ukraine та #irf_ukraine.

Фото в заголовку: Noah Buscher on Unsplash

Якщо кампанії до Дня Землі 2020 достатньо вас надихнули, пропонуємо познайомитись також із проєктом «Мікровсесвіт» — добіркою зображень, які науковець Тал Даніно робить із різних видів бактерій через мікроскоп.

Теги: екологіякреативсоциальная ответственность

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.