Наталія Боярчук стала співзасновницею центра з навчання бізнесу стійким стратегіям

Керівна партнерка активаційної агенції Adsapience, ініціаторка Earth Day Ukraine Наталія Боярчук разом з партнерами відкрила Sustainable Strategies Institute (SSI). Освітній центр даватиме українським управлінцям системні знання та сучасні інструменти впровадження технологій сталого розвитку у практичну діяльність підприємств. Інститут відкрився у партнерстві з Міжнародним Інститутом Бізнесу (МІБ) та UN Global Compact в Україні. Перша навчальна програма стартує у вересні 2021 року.

Наталія Боярчук: «Не є новиною тектонічний зсув у цінностях людей у всьому світі. Бізнес має водночас відповідати вимогам суспільства, що оновлюється, та сам рухати зміни вперед. Серед завдань Sustainable Strategies Institute — включення українських компаній до глобального контексту, створення локальних і міжнародних партнерств задля втілення масштабних проектів й системних зрушень і побудови бізнесу з вищою соціальною метою (business with purpose). 

Маркетинг і комунікації важливі в реалізації сталої стратегії у будь-якій компанії. У рамках SSI створюємо потужний хаб з обміну кращими маркетинговими практиками сталості, що має призвести до підвищення  конкурентоспроможності українських брендів на глобальному ринку».

Наталія Боярчук стала співзасновницею центра з навчання бізнесу стійким стратегіям

Генеральна директорка Глобального договору ООН в Україні Тетяна Сахарук, так коментує відкриття SSI: «UN Global Compact — всесвітній провідник ідей сталого розвитку у бізнес. Щиро віримо, що підприємці — один з найважливіших агентів змін суспільства на краще. Ми давно відчували серед своїх членів потребу у навчальному центрі сталого розвитку в Україні, тому раді партнерству і можливості надавати системну освіту». 

В Інституті викладатимуть локальні та міжнародні експерти, акцент у передачі знань робитиметься, насамперед, на вирішенні кейсів з практичними викликами для українського бізнесу та на відпрацюванні навичок роботи з сучасними інструментами, як ось: кругові бізнес моделі, матриця додавання інноваційної цінності, тощо.

Перший навчальний курс SSI — «Сталий менеджмент» — надаватиме всю потрібну інформацію і формуватиме навички для впровадження у компаніях програми сталого розвитку за міжнародними стандартами. 


Читайте також: Тонкощі інфополювання, або Чому аналіз інфополя важливий і як користуватись його даними.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...

Журнал про марихуану «Сатива Ротару» створив бренд смт. Косяк, що на Житомирщині

Україномовний онлайн-журнал про марихуану «Сатива Ротару» спеціально до міжнародного дня канабісу (а також на честь свого дня народження) розробив бренд ...

School of visual communication та Creativity.ua проводять конкурс до Дня дизайнера

Щорічно 27 квітня дизайнери зі всього світу відзначають своє професійне свято — Всесвітній день дизайну. Тож до Дня дизайнера разом ...