Наши на Cannes Lions -2018. Статистика

В 2018 году на Международны й фестиваль креативности Cannes Lions Украины выставила 51 конкурсную работу. Это значительно больше, чем за последние 5 лет.

Сегодня на Лазурном берегу стартовал Междунродный фестиваль креативности Cannes Lions.  Фестиваль продлится до 22 июня, то есть всего 5 дней. Поэтому насыщенность и интенсивность фестивальной программы, очевидно, будет намного выше, чем в предыдущие годы.

В этом году Украина впервые выставляет на Cannes Lions 51 конкурсную работу. Заметный рост количества поданных работ не модет не радовать – это признак того, что рекламно – маркетинговая отрасль нашей страны постепенно наращивает тем роста и развития.

Динамика участия Украины в Cannes Lions за последние 5 лет:

2014 – 35 работ

2015- 44 работы

2016 – 41 работа

2017 – 36 работ

2018 – 51 работа

Статистика поданных работ по категориям:

Brand Experience & Activation Lions – 4 работы

Design Lions – 5 работ

Direct Lions – 4

Entertainment Lions for Music – 1

Film Craft Lions – 4

Film Lions – 4

Health & Wellness Lions – 2

Industry Craft Lions – 6

Media Lions – 3

Mobile Lions – 1

Outdoor Lions – 6

PR Lions – 6

Print & Publishing Lions – 1

Social & Influencer Lions – 4

В настоящее время обнародовані шорт-листы в категориях: Glass: The Lion for Change, Innovation, Titanium, Health & Wellness и Pharma. Пока наших работ (из этих категорий Украина выставляла, напомним, только в категории Health & Wellness Lions) в шорт-листах нет.

Но ведь это только начало. Следим, надеемся, желаем успеха и верим.

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.