«Наша Ряба» відкриває двері «Школи здорового перекусу»

Бренд «Наша Ряба», що належить агроіндустріальному холдингу МХП, розпочав новий масштабний соціальний проєкт, покликаний навчити батьків забезпечити дітям правильне харчування у школі. Смачні та корисні рецепти викладача «Школи здорового перекусу від “Нашої Ряби”» – дитячого гастроентеролога, педіатра, доктора медичних наук Наталії Чернеги – захистять дитину не лише від розладів шлунково-кишкового тракту, але й допоможуть їй витримати навантаження шкільної програми.

 До 1 вересня компанія МХП підготувала українським школярам та їхнім батькам приємний і корисний сюрприз –  розпочала роботу «Школа здорового перекусу» від улюбленого бренда українців «Наша Ряба».

Сьогодні в Україні навчається близько 4 млн школярів. Лише частина з них харчується три рази на день. Решта дітей, як правило, вживає  їжу не за розкладом, а коли доведеться. Проблему збільшує той факт, що у сучасних шкільних столових якість харчування вкрай низька, а батьківські бутерброди, як-то кажуть в сухом’ятку, лише доповнюють статистику захворювань підлітків на гастрити й інші небезпечні розлади шлунково-кишкового тракту.

«Правильна організація харчування учнів може допомогти у вирішенні проблем зі здоров’ям, що виникають саме у підлітковому віці. Дуже важливо забезпечити організм школярів усіма необхідними ресурсами та компонентами не лише для здорового росту та розвитку дитини, а й для того, щоб вона змогла нормально переносити навантаження навчальних програм, які стають все більше важкими», розказала Наталія Чернега, ведуча проєкту.

Лікар зауважила, що для багатьох родин найактуальнішими темами є питання, як зібрати дитину до школи та що дати для перекусу. Саме тому важливо підходити до їхнього вирішення  вельми виважено та з певним багажем знань.

«Правильне харчування – гарантія якості життя дитини на довгі роки вперед. І якщо вдома мама  може потурбуватися про здорове та своєчасне харчування свого чада, то в школі зробити це вкрай проблематично. Проте якщо запропонувати малечі взяти із собою смачний, корисний і здоровий перекус, вона точно його з’їсть. З’являться сили на навчання, дитина зосередиться на предметі. Їй ніщо не заважатиме засвоювати нові знання», – підкреслила Наталія Чернега.

Амбасадор «Школи здорового перекусу від “Нашої Ряби”» розповіла, що під час цього унікального проєкту проводитимуть уроки смачних рецептів. Найкращі фахівці розповідатимуть про правильні перекуси, роль вітамінів і мінералів для розвитку організму дитини та надаватимуть безліч іншої корисної інформації.

Наразі проєкт стартував на офіційному вебсайті «Нашої Ряби» та у соціальних мережах. Найближчим часом з’явиться телевізійна програма з приготування швидкої та смачної їжі для школярів, у торговельних центрах і місцях громадського відпочинку проводитимуть майстер-класи.

 «Агроіндустріальний холдинг МХП є соціально відповідальною компанією. Ми надзвичайно серйозно підходимо до вирішення багатьох актуальних проблем суспільства. Намагаємося робити все можливе задля збереження й охорони навколишнього середовища, підвищення якості життя людей і вживання свіжої безпечної їжі, турбуємося про здоровий розвиток наших дітей. Ми дуже вдячні провідним науковцям і лікарям, які з радістю погодилися взяти участь у цьому важливому проєкті», зазначила Марина Сергієнко, директор департаменту маркетингу МХП.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.