• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

«Наша Ряба» відкриває двері «Школи здорового перекусу»

11 Вересня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
«Наша Ряба» відкриває двері «Школи здорового перекусу»
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд «Наша Ряба», що належить агроіндустріальному холдингу МХП, розпочав новий масштабний соціальний проєкт, покликаний навчити батьків забезпечити дітям правильне харчування у школі. Смачні та корисні рецепти викладача «Школи здорового перекусу від “Нашої Ряби”» – дитячого гастроентеролога, педіатра, доктора медичних наук Наталії Чернеги – захистять дитину не лише від розладів шлунково-кишкового тракту, але й допоможуть їй витримати навантаження шкільної програми.

 До 1 вересня компанія МХП підготувала українським школярам та їхнім батькам приємний і корисний сюрприз –  розпочала роботу «Школа здорового перекусу» від улюбленого бренда українців «Наша Ряба».

Сьогодні в Україні навчається близько 4 млн школярів. Лише частина з них харчується три рази на день. Решта дітей, як правило, вживає  їжу не за розкладом, а коли доведеться. Проблему збільшує той факт, що у сучасних шкільних столових якість харчування вкрай низька, а батьківські бутерброди, як-то кажуть в сухом’ятку, лише доповнюють статистику захворювань підлітків на гастрити й інші небезпечні розлади шлунково-кишкового тракту.

«Правильна організація харчування учнів може допомогти у вирішенні проблем зі здоров’ям, що виникають саме у підлітковому віці. Дуже важливо забезпечити організм школярів усіма необхідними ресурсами та компонентами не лише для здорового росту та розвитку дитини, а й для того, щоб вона змогла нормально переносити навантаження навчальних програм, які стають все більше важкими», – розказала Наталія Чернега, ведуча проєкту.

Лікар зауважила, що для багатьох родин найактуальнішими темами є питання, як зібрати дитину до школи та що дати для перекусу. Саме тому важливо підходити до їхнього вирішення  вельми виважено та з певним багажем знань.

«Правильне харчування – гарантія якості життя дитини на довгі роки вперед. І якщо вдома мама  може потурбуватися про здорове та своєчасне харчування свого чада, то в школі зробити це вкрай проблематично. Проте якщо запропонувати малечі взяти із собою смачний, корисний і здоровий перекус, вона точно його з’їсть. З’являться сили на навчання, дитина зосередиться на предметі. Їй ніщо не заважатиме засвоювати нові знання», – підкреслила Наталія Чернега.

Амбасадор «Школи здорового перекусу від “Нашої Ряби”» розповіла, що під час цього унікального проєкту проводитимуть уроки смачних рецептів. Найкращі фахівці розповідатимуть про правильні перекуси, роль вітамінів і мінералів для розвитку організму дитини та надаватимуть безліч іншої корисної інформації.

Наразі проєкт стартував на офіційному вебсайті «Нашої Ряби» та у соціальних мережах. Найближчим часом з’явиться телевізійна програма з приготування швидкої та смачної їжі для школярів, у торговельних центрах і місцях громадського відпочинку проводитимуть майстер-класи.

 «Агроіндустріальний холдинг МХП є соціально відповідальною компанією. Ми надзвичайно серйозно підходимо до вирішення багатьох актуальних проблем суспільства. Намагаємося робити все можливе задля збереження й охорони навколишнього середовища, підвищення якості життя людей і вживання свіжої безпечної їжі, турбуємося про здоровий розвиток наших дітей. Ми дуже вдячні провідним науковцям і лікарям, які з радістю погодилися взяти участь у цьому важливому проєкті», – зазначила Марина Сергієнко, директор департаменту маркетингу МХП.

 

Теги: здоров'яновиниобучениесуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.