На полке Председателя маркетингового жюри WOW DONE AWARDS – 21 Каннский Лев

Catalin Dobre более 14 лет в рекламной индустрии. Несколько лет назад, он выиграл в Cannes Lions два Гран При и Titanium Lion за работу с брендом румынского шоколада ROM. На сегодня в его  активе 21 награда Cannes Lions. Кроме этого, Catalin выиграл D&AD Yellow Pencil, Гран При Eurobest и Cresta, а также множество золотых, серебряных и бронзовых наград самых крупных рекламных фестивалей. Он работал в жюри на многих фестивалях, таких как D&AD, Clio, Eurobest, Golden Drum и NYFestivals. 

Фестиваль WOW DONE AWARDS 2016 также пополнил список членов жюри конкурсной вертикали маркетинговых дисциплин, добавив представителей из Словакии, России и Украины.

Таким образом, это состав жюри на сегодня выглядит так:

·         ПРЕДСЕДАТЕЛЬCatalin Dobre, исполнительный креативный директор McCann Erickson Bucharest, Румыния

·         Adriano Alarcon, креативний директор DM9DDB, Бразилия

·         Alexandre Okada, глобальный креативный директор DIG, Mullen Lowe Group, Великобритания

·         Artem Synyavskyy, креативный директор и основатель Marvelous, Россия

·         Paul Dunne, креативный директор Clemenger BBDO, Австралия

·         Peter Kachenka, исполнительный креативный директор Wiktor Leo Burnett, Словакия

·         Pilar de Giles, креативный директор Proximity Madrid, Испания

·         Svyatoslav Kobzenko, креативный директор RAM 360, Украина

Напоминаем, что до дедлайна подачи конкурсных работ на WOW DONE AWARDS осталось меньше недели – 19 февраля 2016.  

Приглашаем всех участников рекламно-коммуникационного рынка регистрироваться на сайте конкурса non-media.com прямо сейчас и подавать свои лучшие кейсы.  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...