На полке Председателя маркетингового жюри WOW DONE AWARDS – 21 Каннский Лев

Catalin Dobre более 14 лет в рекламной индустрии. Несколько лет назад, он выиграл в Cannes Lions два Гран При и Titanium Lion за работу с брендом румынского шоколада ROM. На сегодня в его  активе 21 награда Cannes Lions. Кроме этого, Catalin выиграл D&AD Yellow Pencil, Гран При Eurobest и Cresta, а также множество золотых, серебряных и бронзовых наград самых крупных рекламных фестивалей. Он работал в жюри на многих фестивалях, таких как D&AD, Clio, Eurobest, Golden Drum и NYFestivals. 

Фестиваль WOW DONE AWARDS 2016 также пополнил список членов жюри конкурсной вертикали маркетинговых дисциплин, добавив представителей из Словакии, России и Украины.

Таким образом, это состав жюри на сегодня выглядит так:

·         ПРЕДСЕДАТЕЛЬCatalin Dobre, исполнительный креативный директор McCann Erickson Bucharest, Румыния

·         Adriano Alarcon, креативний директор DM9DDB, Бразилия

·         Alexandre Okada, глобальный креативный директор DIG, Mullen Lowe Group, Великобритания

·         Artem Synyavskyy, креативный директор и основатель Marvelous, Россия

·         Paul Dunne, креативный директор Clemenger BBDO, Австралия

·         Peter Kachenka, исполнительный креативный директор Wiktor Leo Burnett, Словакия

·         Pilar de Giles, креативный директор Proximity Madrid, Испания

·         Svyatoslav Kobzenko, креативный директор RAM 360, Украина

Напоминаем, что до дедлайна подачи конкурсных работ на WOW DONE AWARDS осталось меньше недели – 19 февраля 2016.  

Приглашаем всех участников рекламно-коммуникационного рынка регистрироваться на сайте конкурса non-media.com прямо сейчас и подавать свои лучшие кейсы.  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...