На другому дні Ukrainian Creative Week можна здобути успіх в кубі!
UCW зібрав на одній платформі впливових лідерів рекламно-комунікаційного ринку України, серед яких: засновники провідних агентств, дизайн-студій, арт та креативні директори, ілюстратори, незалежні фахівці, інноватори та лідери думок. Вони виборюють не тільки локальні нагороди, але і здобувають перемоги на міжнародній арені. Саме вони проведуть ряд безкоштовних семінарів, лекцій та воркшопів для слухачів UCW. 
 
Зустрічайте спікерів:
Святослав Кобзенко, креативний директор RAM 360         
Оксана Капранова, арт-директор та Ілля Янков, копірайтер THINKMcCAN
Антон Савчук, креативний директор Visage DDB
Олесь Кучеренко, креативний директор Bambuk Design Studio  
Маша Тетерін, Head of BBDO Ukraine design studio, член клубу ADC*UA      
Антон Іванов, Senior Designer, banda
Костянтин Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine, член клубу ADC*UA                               
Олександр Смірнов, креативний директор, партнер Tabasco, президент клубу ADC*UA  
 
Повна програма опублікована на сайті. Просимо слідкувати за оновленнями. 
 
О 18:00 запрошуємо на Welcome Drinks напередодні Церемонії нагородження переможців одразу трьох конкурсів: UKRAINIAN DESIGN: THE VERY BEST OF 2017, ADC*UA AWARDS 2017, KAKADU AWARDS 2017.
У разі запитань ви можете звернутись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Юлія Смійчик, +38 (044) 490 90 30. 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...