На DGTL марафоні # 3 розкажуть про DGTL стратегію 360 та роботу з інфлюенсерами

25 червня MMR проводить DGTL марафон # 3 з темою — «DGTL еволюція і DGTL трансформація бізнесу».

На заході будуть говорити про нестандартні формати в DGTL для вирішення стандартних завдань, DGTL стратегія 360, роботу з інфлюенсерами, а також про те, як залучити 1 млн користувачів (на прикладі SaaS-платформи).

За словами організаторів, будуть «тільки прикладні теми від спікерів, How2do, покрокова інструкція, зрозуміла «на пальцях» і яку легко застосувати в дії».

Серед спікерів:

  • Альона Андронікова, CEO MoneyveoUA;
  • Андрій Чередниченко, CMO кіберспортивного проекту DreamTeam.gg;
  • Толік Козловський, head of digital «Планета Кіно»;
  • директор з розвитку і комерційний директор дивізіону Digital & Pay TV StarLightMedia Віталій Чирков і Микола Фаенгольд;
  • Дмитро Білаш, Co-Founder з Captain Growth;
  • Анна Ткаченко, Діджитал-директор 1 + 1 media;
  • Артем Шевченко, СЕО Hubber.

Також на марафоні відбудуться 2 панельні дискусії:

  • з DGTL агентствами — DIEVO, CF.Digital, newage, PlusOne — про ефективні DGTL інструменти;
  • а Оксана Ферчук, CЕО B2B-напрямку компанії EVO, і Андрій Сябро, директор з розвитку бізнесу SmartTender, поговорять про діджіталізацію продажів і про те, як ефективно продавати через електронні тендери.

Де відбудеться DGTL марафон # 3: Київ, Klitschko Expo, вул. Велика Васильківська, 55.

До 10 червня квитки можна купити за спеціальною ціною. Встигніть зайняти себе найзручніші місця!

Спікери, теми, розклад — за посиланням: https://dgtl.mmr.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...