• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

На аукціоні за сенсаційну ціну продано першу комерційну різдвяну листівку. Через її аморальність

14 Грудня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
На аукціоні за сенсаційну ціну продано першу комерційну різдвяну листівку. Через її аморальність
Share on FacebookShare on Twitter

У Лондоні на аукціоні Christie’s за нечуваною ціною у 18 370 доларів США було продано першу комерційну різдвяну листівку. Експерти пояснюють таку ціну скандальною славою цієї листівки — свого часу її звинуватили у нібито сприянні вживанню алкоголю неповнолітніми.

Ця листівка — одна з 21 копії, що збереглися з тиражу в 1000 примірників. Рідкісна літографована картка була розроблена художником і ілюстратором Джоном Калкоттом Хорслі в 1843 році на замовлення сера Генрі Коула, британського державного службовця, який заснував музей Вікторії та Альберта в Лондоні.

На аукціоні за сенсаційну ціну продано першу рекламну різдвяну листівку

По центру листівки зображено сім’ю, яка тостує за здоров’я одержувача картки. По бокам листівки — алегоричні малюнки, що представляють благодійні акції. Кожна людина за столом тримає склянку вина, включаючи і маленьку дівчинку праворуч, яка, схоже, з ентузіазмом смакує хмільний напій, а один із членів родини підтримує дитині бокал. Троє найменших дітей на задньому плані, зазначається в каталозі Christie’s, невинно насолоджуються сливовим пудингом.

Маленьку дівчинка смакує хмільний напій, а один із членів родини підтримує дитині бокал
Та сама розбещена дівчинка

У рік виходу крамольна листівка теж викликала неоднозначну реакцію. Спочатку вона була сприйнята позитивно. Проте згодом викликала бурхливу реакцію активістів руху Temperance в Англії, який виступав за обмеження вживання алкоголю в країні.

«Вони були дуже засмучені тим, що на цій “скандальній” картці зображені діти, які смокчуть келих вина разом із дорослими, — пояснює Джастін Шиллер, дилер антикварних книг з Нью-Йорку. — Вони організували цілу кампанію за цензуру та заборону подібних сюжетів».

Минуло аж три роки, перш ніж була виготовлена нова різдвяна листівка.

Хоч би якою суперечливою не була нахабна ілюстрація у 1800-х роках, в торговому залі аукціону різдвяну листівку зустріли з великим ентузіазмом. Літографія та супровідний експертний сертифікат справжності майже подвоїли попередню оцінку аукціоністів. Масово листівки почали друкуватися з листопада 1844 року, тому експерти Christie’s впевнено заявляють, що привітання Хорслі-Коула є найдавнішим у історії. Цікаво ще й те, що листівка вийшла того ж місяця, що і всесвітня повість-шедевр Чарльза Діккенса «Різдвяний хорал».

Картка була однією з кількох лотів, присвячених різдвяній тематиці, які виставив на аукціон дилер рідкісних книг та рукописів Марвін Гетман з Бостону. Крім листівки, наприклад, виставлявся рукопис великої американської поетеси Емілі Дікінсон з похмурим віршем про смерть Санта-Клауса.

Авторка: Валентина де Лусія

Джерело


Пропонуємо вам також ознайомитись з цікавою історією створення знаку вторинної переробки.

Теги: гумордизайністоріякреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.