На AliExpress нейросеть работает вместо копирайтера

Alimama, входящая в торговую компанию Alibaba, рассказала о нейросети, которая составляет описания для товаров и придумывает им названия, сообщает Alizila. Алгоритм задействован на AliExpress, Tmall и Taobao и позволяет продавцам на этих площадках создавать и заполнять карточки товаров.

Система создает уникальное описание и наименование товара на основе другой, уже имеющейся карточки, ссылку на которую получает от продавцов. При создании текста доступны различные типы описания: универсальный, рекламный, дружественный, шуточный. Алгоритм способен сгенерировать 20 000 строк текста в секунду и ранее успешно прошел тест Тьюринга. По словам представителя компании Esprit, пользующейся торговой площадкой Alibaba, нейросеть помогает снять нагрузку на копирайтеров.

Как сообщалось ранее, компания Rural Taobao, входящая в Alibaba Group, может запустить на Tmall специальный раздел с продуктами питания в рамках концепции «нового ритейла». На старте проекта предполагается реализация китайской продукции, но ассортимент может быть расширен за счет локальных поставщиков.
Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.