МТС предлагает абонентам бесплатную связь за участие в выборах

 На протяжении всего дня 26 октября 2014 г. в сообществах МТС в Facebook, «ВКонтакте» и Instagram пройдет социальная акция «Сделай свой выбор». К участию в акции приглашаются все абоненты, которые проголосуют на парламентских выборах, информируют в пресс-службе компании.

Чтобы принять участие в акции «Сделай свой выбор» абонентам необходимо: Сделать селфи на избирательном участке. Разместить фото с хештегом #мійвибір2014 в группах «МТС Украина» в комментариях под постом акции, который появится в день выборов. Отметить друга, передав ему эстафету выбора.

Сообщается, что среди всех участников акции «Сделай свой выбор» 27 октября 2014 г. случайным образом будут определены владельцы пополнений счета от МТС по одному в каждой социальной сети.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...