Можливість, яка випадає раз на чотири роки: кампанії до 29 лютого

Один раз на чотири роки, якраз перед Олімпійськими іграми та президентськими виборами у США, брендам та маркетологам випадає рідкісний шанс привернути увагу до року, який триває на 24 години довше за інші. Цільовою аудиторією кампаній до 29 лютого, яке припадає на цю суботу, є як пересічні споживачі, що пильнують за різноманітними спецпропозиціями, так і ті, хто свій день народження святкує раз на чотири роки.

Ось сім американських брендів, які цього року не оминули увагою 29 лютого.

Krispy Kreme

Щоб прорекламувати свою службу доставки, бренд Krispy Kreme приготував подарунок для небагатьох обраних. Тобто для дітей, які народилися 29 лютого, їх батьків, а також лікарів і медсестер, що приймали пологи.

Ця кондитерська мережа пропонує привезти п’ять дюжин безкоштовних пончиків до будь-якої лікарні в межах 15 км від одного з магазинів Krispy Kreme.

Для цього треба лише, щоб батьки чи акушери опублікували у соцмережі пост про народження дитини, вказали лікарню та поставили тег #KrispyKremeSpecialDelivery.

Miller Lite

Минулий раз, коли 29 лютого припадало на суботу, був аж у 1992 році. Природно, що пивний бренд Miller Lite зрадів такому вікенду. З цієї нагоди він пропонує 24 додаткові години «пивного часу», які втілилися у 24 банки безкоштовного пива. 29 лютого бренд опублікує у соцмережах QR-код, яким зможуть скористатися всі повнолітні споживачі, щоб повернути собі оплату за чеком на ці 24 банки. Miller Lite поверне витрачені на пиво гроші через PayPal.

Hotels.com

Для іменинників 29 лютого, які свій «справжній» день народження лише раз на чотири роки святкують, мережа Hotels.com підготувала 29 подарункових купонів по 290 доларів, якими можна скористатися у будь-якому готелі мережі. Щоб отримати такий купон, іменинники мають залишити твіт у акаунті обраного готеля та розповісти про ті неприємності, з якими їм, дітям високосного року, доводиться постійно стикатися. Купони дістануться найпереконливішим та найвигадливішим. Щодо всіх інших, то Hotels.com у випадковому порядку роздає 29% знижки тим, хто бронює номери на межі лютого та березня.

Milk Bar

Кондитерська мережа Milk Bar, відома своїми дуже фотогенічними десертами, пропонує безкоштовно мініатюрні іменинні тортики всім, хто народився 29 лютого. Треба лише показати посвідчення особи. Окрім того серед високосних іменинників розігрується шанс ласувати безкоштовними тортиками аж до наступного 29 лютого. Всі ж інші можуть принаймні втішитися знижкою на морозиво, яке у цей день коштує, відповідно, 2,29 доларів.

Chatbooks

Мережа фотосалонів Chatbooks також вирішила підбадьорити тих іменинників, що постійно змушені переносити свій день народження на 28 лютого. В якості подарунка ця компанія пропонує їм по одному безкоштовному фотоальбому щороку до 2024, «щоб пам’ятати моменти між днями народження». Ці фотоальбоми є частиною проекту «Ongoing Series», який дозволяє кожному надрукувати добірку фото, опублікованих на своїй сторінці в Instagram чи Facebook.

Stella Artois

Пивний бренд Stella Artois у 2020 році закликає споживачів «скасувати скасування планів» та провести додаткові 24 години з сім’єю та друзями за рахунок компанії Anheuser-Busch InBev.

Бренд створив спеціальний фонд Stella Leap Day Beer Fund, на який виділив 366000 доларів. З цього фонду споживачі можуть покрити свої витрати на келих пива. Для цього вони мають викласти у соцмережах коротке відео з хештегом #UnCancelPromo та додати у теги когось, кому вже є 21 рік.

Lay’s

Ну і для того, щоб отримати свою безкоштовну пачку чіпсів 29 лютого, високосний іменинник має просто залишити 28 лютого коментар до відповідного посту компанії Frito-Lay у Facebook.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...