Один раз на чотири роки, якраз перед Олімпійськими іграми та президентськими виборами у США, брендам та маркетологам випадає рідкісний шанс привернути увагу до року, який триває на 24 години довше за інші. Цільовою аудиторією кампаній до 29 лютого, яке припадає на цю суботу, є як пересічні споживачі, що пильнують за різноманітними спецпропозиціями, так і ті, хто свій день народження святкує раз на чотири роки.
Ось сім американських брендів, які цього року не оминули увагою 29 лютого.
Krispy Kreme
Щоб прорекламувати свою службу доставки, бренд Krispy Kreme приготував подарунок для небагатьох обраних. Тобто для дітей, які народилися 29 лютого, їх батьків, а також лікарів і медсестер, що приймали пологи.
Ця кондитерська мережа пропонує привезти п’ять дюжин безкоштовних пончиків до будь-якої лікарні в межах 15 км від одного з магазинів Krispy Kreme.
Для цього треба лише, щоб батьки чи акушери опублікували у соцмережі пост про народження дитини, вказали лікарню та поставили тег #KrispyKremeSpecialDelivery.
Miller Lite
Минулий раз, коли 29 лютого припадало на суботу, був аж у 1992 році. Природно, що пивний бренд Miller Lite зрадів такому вікенду. З цієї нагоди він пропонує 24 додаткові години «пивного часу», які втілилися у 24 банки безкоштовного пива. 29 лютого бренд опублікує у соцмережах QR-код, яким зможуть скористатися всі повнолітні споживачі, щоб повернути собі оплату за чеком на ці 24 банки. Miller Lite поверне витрачені на пиво гроші через PayPal.
Hotels.com
Для іменинників 29 лютого, які свій «справжній» день народження лише раз на чотири роки святкують, мережа Hotels.com підготувала 29 подарункових купонів по 290 доларів, якими можна скористатися у будь-якому готелі мережі. Щоб отримати такий купон, іменинники мають залишити твіт у акаунті обраного готеля та розповісти про ті неприємності, з якими їм, дітям високосного року, доводиться постійно стикатися. Купони дістануться найпереконливішим та найвигадливішим. Щодо всіх інших, то Hotels.com у випадковому порядку роздає 29% знижки тим, хто бронює номери на межі лютого та березня.
Milk Bar
Кондитерська мережа Milk Bar, відома своїми дуже фотогенічними десертами, пропонує безкоштовно мініатюрні іменинні тортики всім, хто народився 29 лютого. Треба лише показати посвідчення особи. Окрім того серед високосних іменинників розігрується шанс ласувати безкоштовними тортиками аж до наступного 29 лютого. Всі ж інші можуть принаймні втішитися знижкою на морозиво, яке у цей день коштує, відповідно, 2,29 доларів.
Chatbooks
Мережа фотосалонів Chatbooks також вирішила підбадьорити тих іменинників, що постійно змушені переносити свій день народження на 28 лютого. В якості подарунка ця компанія пропонує їм по одному безкоштовному фотоальбому щороку до 2024, «щоб пам’ятати моменти між днями народження». Ці фотоальбоми є частиною проекту «Ongoing Series», який дозволяє кожному надрукувати добірку фото, опублікованих на своїй сторінці в Instagram чи Facebook.
Stella Artois
Пивний бренд Stella Artois у 2020 році закликає споживачів «скасувати скасування планів» та провести додаткові 24 години з сім’єю та друзями за рахунок компанії Anheuser-Busch InBev.
Бренд створив спеціальний фонд Stella Leap Day Beer Fund, на який виділив 366000 доларів. З цього фонду споживачі можуть покрити свої витрати на келих пива. Для цього вони мають викласти у соцмережах коротке відео з хештегом #UnCancelPromo та додати у теги когось, кому вже є 21 рік.
Lay’s
Ну і для того, щоб отримати свою безкоштовну пачку чіпсів 29 лютого, високосний іменинник має просто залишити 28 лютого коментар до відповідного посту компанії Frito-Lay у Facebook.