Монополия на Мак-

Европейский суд общей юрисдикции вынес решение в пользу американской сети ресторанов быстрого питания McDonald's в споре с сингапурским конкурентом Future Enterprises о товарном знаке MacCoffee, сообщает Reuters. Сесть фастфуда требовала, чтобы только ей принадлежали эксклюзивные права на использование префиксов «Mc» и «Mac» в названии товарных знаков для продуктов питания и напитков. 

Компания Future Enterprises подала заявку на регистрацию товарного знака MacCoffee в 2008 году, которая в 2010 году была одобрена Палатой по интеллектуальной собственности ЕС (European Union Intellectual Property Office). После чего McDonald`s обратилась с требованием признать регистрацию недействительной. В 2013 году ведомоство удовлетворило заявку американской сети, и Future Enterprises обратилась в суд.

В решении суда указано, что префиксы «Mc» и «Mac» ассоциируются у потребителей в первую очередь с продуктами McDonald's и «высока вероятность того, что MacCoffee пытается извлечь выгоду из репутации McDonald`s без выплаты какой-либо финансовой компенсации».

Food Empire зарегистрирована на Сингапурской фондовой бирже, является одним из мировых лидеров по производству растворимых напитков, замороженных полуфабрикатов, кондитерских изделий и снеков. Среди брендов компании MacCoffee  – «Петровская слобода», MacChocolate, MacTea, FesAroma, Express Plus, Eagle Premium, Kracks.


Подробнее:http://adindex.ru/news/right/2016/07/6/134881.phtml

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...