Команда banda agency створила для «Молокії» нову комунікаційну платформу. Тепер вся реклама бренду показує продукти з іншої сторони.
Стратеги помітили, що людей бісить складність у такій простій категорії, як молочка. На думку стратегів banda agency, у комунікації ця категорія зазвичай вигадує якісь фантастичні відмінності від продукту конкурентів: все заради брендової брендовості бренду. Тому головним ворогом креаторів нової комунікації «Молокії» став молочний випендрьож, а «Молокія» відтепер стає брендом, який не видає себе за бренд.
Зазвичай бренди віддають багато уваги передній стороні продукту, а зворотна залишається нудною та суто технічною. Щоб довести, що бренд «Молокія» серйозно ставиться до того, про що говорить, автори проєкту зробили редизайн зворотної сторони для всього продуктового портфелю. Тепер ця сторона жива, привітна та зрозуміла, а головне — її стало легше та цікавіше читати.
Ще більше інноваційних рішень у комунікації брендів, креативних ідей та проєктів, кампаній з різних країн світу — у нашому розділі «Ідеї», переходьте за цим посиланням.