• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

18 Січня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
X-Ray Marketing Awards 
Share on FacebookShare on Twitter

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик креативної індустрії — адаптуйся або помри.

Як ринок змінив критерії якісної та успішної рекламної кампанії: голосно і яскраво тепер не означає ефективно? Що робили маркетинг- та PR-директори в умовах обмежених бюджетів? Як період самоізоляції вплинув на канали комунікації брендів, коли всі сиділи вдома? Як рекламні кампанії адаптували свої меседжі під реалії 2020 року? Чому на перший план вийшли соціальні комунікації і як бренди вчилися їх монетизувати? Які нестандартні інструменти використовували?

X-Ray визначає найкращих серед тих, хто зумів знайти відповіді на ці питання та протистояти викликам 2020 року.

Прийом анкет від компаній та агенцій триває з 12 січня по 5 лютого.

MMR анонсує старт приймання анкет для участі у рейтингу X-Ray Marketing Awards

НОМІНАЦІЇ

Ребрендинг року

Компанії, які, попри зовнішні виклики, зважилися на внутрішні трансформації і зміни візуального стилю.

PR-кампанія року

Найкращі комунікаційні та іміджеві кампанії року.

Діджитал-кампанія року

Бренди, які підкорили діджитал-простір своїм креативом.

Офлайн-кампанія року

Використання комплексу офлайн-інструментів для досягнення бізнес-цілей.

Онлайн-івент року

Івент у діджиталі, який підкорив аудиторію не лише спікерами та контентом, але й нестандартною реалізацією під час пандемійних обмежень.

Соціальний проєкт року

Гучні соціальні ініціативи, які запам’ятаються надовго.

Об’єднання брендів року

Бренди, які вирішили стати сильнішими завдяки колабораціям або спільним спонсорським проєктам.

Продакт-плейсмент року

Найоригінальніший прояв брендів у кліпах / фільмах / серіалах / ТВ-шоу.

Зіркова кампанія року

Успішна інтеграція образу та імені зіркового амбасадора у кампанію бренда.

Колаборація року з інфлюенсером

Досвід ефективної співпраці брендів з інфлюенсерами.

Внутрішні комунікації року

Використання актуальних маркетингових інструментів у формуванні бренда роботодавця.

Компанія-прорив року

Компанія, яка голосно заявила про себе 2020 року.

Дизайн року

Візуальне рішення, яке вразило своїм стилем та узгодженістю філософії бренда і/або бізнес-завдань.

Також є спеціальні номінації, переможців у яких оберуть члени журі:

  • Гран-прі
  • Провал року
  • Маркетинг-директор року
  • PR-директор року

Гран-прі X-Ray Marketing Awards отримає номінант, який максимально вразить креативом і підходом до реалізації проєкту. У номінації «Провал року» оберуть компанію, яка зробила найбільшу комунікаційну помилку в 2020 році.

Оргкомітет не омине і професіоналів, які стояли за найяскравішими комунікаційними проєктами 2020 року. Шорт-лист у номінаціях «Маркетинг-директор року» та «PR-директор року» сформує редакція MMR, переможців визначать члени журі.

Звертаємо увагу, що організаційний комітет може висувати у номінації кейси на власний розсуд. Редакція MMR обере тих, хто найбільш сміливо і креативно впорався з викликами 2020 року.

Перед стартом голосування редакція MMR формує шорт-лист кожної з номінацій. Подання анкети номінантом не гарантує потрапляння у шорт-лист рейтингу X-Ray.

Оцінювати номінантів будуть члени журі, редакція MMR та експертна спільнота через онлайн-голосування.

Голосування триватиме з 8 по 26 лютого.

Переможця у кожній номінації обиратимуть за найвищими балом, який складатиметься з: оцінки журі — 40%, оцінки редакції — 30%, онлайн-голосування — 30%.

Переможців оголосять на офіційній церемонії X-Ray Marketing Awards, яка відбудеться у березні. Дата і час будуть анонсовані пізніше.

Завантажити анкету учасника можна за цим посиланням.

Оргкомітет рейтингу: [email protected]


А ми нагадуємо, що сьогодні — останній день, коли можна зареєструватись на участь у Форумі з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021.

Теги: X-Rayконкурсмаркетинг і комунікаціїпреміярейтинги

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Офіційний прийом заявок на участь у конкурсі Effie Awards Europe 2025 розпочато. Цього року організатори представили низку нововведень: нові категорії, спеціальну нагороду, інструмент підтримки для учасників та спеціальні умови для...

Читати даліDetails

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.